voodoo 3 of geforce mx

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een pentium II 400 en ik zit te twijfelen tussen de creative geforce mx pci en de voodoo 3 2000 pci, kan ik die geforce mx kopen in verband met mijn processor???

They made me do it.

Verwijderd

Tuurlijk kan je die Geforce 2 MX kopen... betere PCI-kaart bestaat niet... geloof ik :)
En wat je processor betreft... zo'n PCI-kaartje is sowieso niet zo heel erg snel, dus die moet het wel bij kunnen houden...

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
thanx:)

They made me do it.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
de voodoo 5-5500 is er als het goed is ook in pci formaat. is sneller dan gf2mx, alleen een beetje duur

Verwijderd

GF2MX

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ligt eraan; wat mag het kosten?, wat voor spellen speel je? Hoe lang moet die kaart nog mee gaan?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 18:13 schreef bombadil het volgende:
Ligt eraan; wat mag het kosten?, wat voor spellen speel je? Hoe lang moet die kaart nog mee gaan?
Ok opletten mensen. Hij vraagt niet zomaar welke gfx-kaart hij kan kopen, maar een VOODOO3 of GF2MX!

Hello!

Verwijderd

GEFORCE 2 MX.... die roeleert echt over de voodoo3 :)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 16 december 2000 18:17 schreef Scopey het volgende:
Ok opletten mensen. Hij vraagt niet zomaar welke gfx-kaart hij kan kopen, maar een VOODOO3 of GF2MX!
Daarom juist; als die jongen enkel ut speelt of wat oudere games dan is die voodoo beter of als het goedkoop moet. Zeker icm met een p2 400.

Zelf heb ik zowel een voodoo 3 2000 PCI als een GF MX AGP, dus ik kan het wel redelijk beoordelen d8 ik zo.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ik heb een Geforce2mx, wel een agp maar dat boeit nu niet en ik heb een Voodoo3-2000@3000 en als ik eerlijk ben, is er niks mis met de voodoo. Ik heb met die Geforce wel hogere 3dmark scores etc, maar ik ben al een aantal spellen tegengekomen die er met de voodoo3-2000 beter uitzien.
Dus ik zou voor de voodoo gaan!
Pagina: 1