Toon posts:

Router en online spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds pas de 3COM OfficeConnect router gekocht voor op mijn kabelmodem, dit werkt allemaal perfect. Maar ik krijg bij het spelen van een online spel zoals C&C Renegade elke keer de melding "server connection lost". Ik heb dus wel even kunnen spelen. Afijn, kan gebeuren dacht ik, maar het viel me op dat ik ook vaak bij het luisteren naar een live-stream (zoal de radio) de verbinding even weg valt. Dit even is een seconde of 2 á 3.

Nou had ik bedacht dat dit aan mijn router kan liggen aangezien dat ik alle verbindingen al gecontroleerd heb. Het lijkt wel alsof de router eens in de zoveel tijd een cyclus start die alle verbindingen controleert.

Is dit normaal of is hier nog wat aan te doen, want het wisselen van kabels elke keer is ook niet echt iets. :Y)

Verwijderd

Zonder Router heb je deze problemen niet, dat heb je getest?

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
dan nog, ik werk hier met router en das no problem, idem die 3Com, prima routertje!! Ken veel mensen die hem hebben en nog nooit 1 probleem mee gehad, moet aan een instelling liggen .... Heb je adsl moet je PPPoe instellen anders voor de Cable is het Dynamisch (maar wist je wss wel al), dit was juist ff ter informatie moest je het ff uit het oog verloren zijn ....

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov