Toon posts:

[EX 2003]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een exchange 2003 server staan en nou vroeg ik me af of het mogelijk was om ergens centraal in te kunnen stellen dat emails met een bepaald woord erin automatisch gezet worden in een .pst file of doorgestuurd.

of is het mogelijk dat er een global rule aangemaakt wordt die dit regelt.

ze sturen namelijk berichten met inhoud die helemaal niet op de server zouden mogen staan.

weet iemand iets?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je wilt dus gewoon Content Scanning doen :?

Wat heb je uberhaupt zelf al nagezocht ? Op Technet is zeer veel te vinden, en ook zijn er talrijke 3rd party tools/plugins voor exchange.

Ligt je uitleg over die berichten met inhoud eens iets meer toe ?
Op deze manier is het een veel te magere topicstart.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
www.gfi.com

genoeg **gratis** tools hiervoor

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op dit moment op het pad naar retention policies.

De informatie die verstuurd wordt is confidentieel en mag dus niet naar buiten of in de mail stores van exchange achterblijven. en moet dus na een paar dagen gewoon gearchiveert worden. maar dat moet automatisch gebeuren.

ik wil dus gewoon iets kunnen instellen dat op basis van de bericht inhoud een mailtje een soort vlaggetje geeft van "jij voldoet aan mijn criteria en moet gearchiveert worden en verwijdert"

dit kan alleen ik weet niet waarmee en volgens mij kan het niet met autoarchive, recipient policies of in ieder geval standaard in exchange.

misschien is gfi mailsecurity iets.. is er nog meer die dit kunnen? of kan het wel met exchange2003