Toon posts:

[Mijn Muziek] Fout in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmiddag krijg ik deze fout (explorer.exe) als ik in de map Mijn Muziek een bestand wil openen. Het is niet als ik iets open in bv Mijn Afbeeldingen of Mijn Documenten, ik merk ook dat mijn computer wel erg traag wordt als ik Azureus (bittorrent) opstart. Bij wijze van toeval is mijn muziek de map waar ik mijn muziek in download met bittorrent, iemand enig idee hoe dit komt ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:25 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:21
Het is mij niet helemaal duidelijk welke fout je nou krijgt...

Punctuality is the politeness of kings

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je zou kunnen proberen wat meer leestekens, punten en hoofdletters in je post te doen, dan is het leesbaarder.

Welke specs heb je?

Wat heb je zelf geprobeerd, wat voor foutmeldingen kreeg je :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Het is deze fout (Er is een fout opgetreden in explorer.exe (komt erop neer dat je hem af moet sluiten)

Draait onder XP, heb de laatst gedownloade bestanden (met bittorrent) al verwijderd helpt niets :|

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:28 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Probeer dan eerst even in de logboeken van windows te kijken welke fout het precies is.
(start->run->eventvwr)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
De shell is onverwacht beëindigd en explorer.exe is opnieuw gestart.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vastgelopen toepassing: explorer.exe, versie: 6.0.2800.1221, vastgelopen module: ole32.dll, versie: 5.1.2600.1263, vastgelopen op: 0x0001213e.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:32 ]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Is het iedere keer bij hetzelfde bestand? Of het zelfde type bestand?

[ Voor 26% gewijzigd door momania op 18-03-2004 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee het maakt niet uit welke ik open, soms loopt hij al vast als ik nog maar in Mijn Muziek zelf zit, zonder dat ik wat open

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:35:
Nee het maakt niet uit welke ik open, soms loopt hij al vast als ik nog maar in Mijn Muziek zelf zit, zonder dat ik wat open
Kijk, dan ligt het dus ergens anders aan, dan het openen van files.
Hou je dit probleem ook als Azureus uitschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dan blijft het, het rare vond ik dus dat dit samenkwam met het traag lopen (veel recources gebruiken) van Azureus

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb geprobeerd Azureus te reiinstallen (ook Java) met als gevolg dat mijn Azureus totaal niet meer opstart en mijn fout er nog steeds is :(

update, mijn cputer loop nou zon beetje vast Als ik Azureus opstart met Java als grootverbruiker (en nog steeds de foutmelding in mijn muziek)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 17:10 ]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Gewoon even een idee maar het ziet er allemaal nog al 'stuk' uit. Ik zou is serieus gaan nadenken over het idee om de hele boel is opnieuw te installeren dus windows en de hele meuk, natuurlijk wel eerst even backupje draaien.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, dat zou idd kunnen zij het niet dak daar wel erg weinig zin in heb, en het is niet Zo lang geleden dat ik dat gedaan heb

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
format c: klaar :/ snap niet dat mensen altijd maar blijven kloten.

explorer.exe foutmeldingen heb ik iig nooit zin in om erachter te komen wat het is..

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
AlPha.BeYoNdeR schreef op 20 maart 2004 @ 13:39:
format c: klaar :/ snap niet dat mensen altijd maar blijven kloten.

explorer.exe foutmeldingen heb ik iig nooit zin in om erachter te komen wat het is..
Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Het kost je minder tijd om alles opnieuw te installeren dan dat je blijft zoeken naar de fout.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - opnieuw installeren is natuurlijk geen oplossing he :)

Laten we even je probleem samenvatten:
- Je opent je map "Mijn Muziek"
- Je clickt een muziek file aan en je Windows hangt.

Klopt?

Probeer eerst eens een nieuwe user aan te maken - en kijk ofdat het probleem zich daar ook mee voordoet.

Verder wat gebeurt er als je een van die MP3 files naar een andere map verplaatst - verplaatst het probleem dan mee? :)
Pagina: 1