Toon posts:

gratis tot goedkope software om nieuwsbrieven te versturen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi,

Kan iemand mij vertellen of hij/zij een goed oplossing weet voor op een redelijke manier je nieuwsbrieven te versturen en te beheren.

Ik heb zelf de volgend optie:

http://www.yourmailinglistprovider.com/nl/

Ben dus op zoek naar vergelijkbare partijen die ook zoiets aanbieden.

Wil gewoon wekelijks een HTML nieuwsbrief gaan verzenden en moet daar een leuke tool voor hebben. :+

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Welkom op GoT nog ;)

Wil je niet zo ongeduldig zijn? Je mag je topic opnieuw onder de aandacht brengen, na 24u.
Zie voor de richtlijnen mbt tot forumgedrag: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Je kick heb ik daarom ook verwijderd

Tevens heb ik je titel even aangepast zodat het wat duidelijker is ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
Als je al HTML kunt kun je hiervoor gewoon Outlook Express gebruiken, dan is het verder een kwestie van elke week dezelfde template maar andere inhoud. En gratis :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HTML kennis is verder perfect, maar ik ben op zoek naar een professionele oplossing.

Ik wil op mijn site mensen laten "inschrijven/uitschrijven" op een nieuwsbrief. Zijn email adres moet dan automatisch in een systeem/database komen, en alle moet beheerbaar zijn via het internet.

ik heb dus gekeken op http://www.yourmailinglistprovider.com/nl/ dit is op zich een aardige oplossing.

Echter weet iemand een vergelijkbare misschien betere oplossing, heeft iemand ervaring met het opstellen/verzenden van nieuwsbrieven.

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die een idee heeft.. ???????

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Alhoewel ik de Outlook oplossing zelf ook wel prettig vind kan je ook eens kijken op sites die scripts aanbieden.
Denk bijvoorbeeld eens aan hotscripts.
Onder ASP zag ik al mailing list managers staan, dat is misschien wel interessant.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Als je zelf PHP of ASP ervaring hebt, dan is dat vrij simpel zelf te maken. Of anders een standaard script gebruiken.

Overigens heb ik weleens een gratis tooltje gedownload hiervoor. Dat zag er erg aardig uit moet ik zeggen. De enige beperking die het had is dat je maar een x-aantal nieuwsbrieven per keer mag versturen of zoiets. Zal het vanavond wel even opzoeken.

[ Voor 52% gewijzigd door Dutch_guy op 22-03-2004 13:18 ]

Pay peanuts get monkeys !

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
DmMailer

Verwijderd

Topicstarter
Dutch_guy schreef op 22 maart 2004 @ 13:17:
Als je zelf PHP of ASP ervaring hebt, dan is dat vrij simpel zelf te maken. Of anders een standaard script gebruiken.

Overigens heb ik weleens een gratis tooltje gedownload hiervoor. Dat zag er erg aardig uit moet ik zeggen. De enige beperking die het had is dat je maar een x-aantal nieuwsbrieven per keer mag versturen of zoiets. Zal het vanavond wel even opzoeken.
Cool, k zie t graag tegemoet waar je het gedownload hebt...
Kan er op zicht wel wat mee asp-en om het helemaal naar mijn eigen wens te maken, maar dan is er in ieder geval een basis

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Het is geen asp script hoor, maar een standalone applicatie.

Misschien heb je er wat aan:

http://www.infacta.com/download.asp?a=mnu#Free

En dan "Group Mail Free" downloaden.

Beperkingen voor deze gratis versie:

Personal Send Mode only
Limited Address Book Import support
No Plug-in support
Send to a maximum of 100 recipients at a time

Verder geen reclame o.i.d. Als je er genoeg aan hebt, dan is het een prima tool.

Pay peanuts get monkeys !

Pagina: 1