Toon posts:

[CSS] Background1x repeat, 2e Background repeat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de gradient 1 keer laten repeaten, dus dan doe ik:
<style>
body {
margin: 0px;
background-image: url(images/misc/background.gif);
background-repeat: repeat-x;
}
</style>

Maar die / dingen wil ik wel laten repeaten, ik heb het eerder gezien maar ik weet niet meer waar..
Bedankt
http://www.icezaz.com/test/v4.jpg

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 07:36
Het kan aan mij liggen, maar ik snap niet echt wat je bedoelt, kun je misschien iets duidelijker zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door Mafioso op 18-03-2004 16:13 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Hij wil 2 backgrounds, 1tje die niet gerepeat wordt, eentje die het wel doet. Je kon bijvoorbeeld ook die afbeelding bekijken.

Als je nu die gradient op je body zet en de andere afbeeldingen op een divje, 100% width en 100% height. Het is een work-around, maar dan werkt het tenminste :).

Skat! Skat! Skat!

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet bovenaan de pagina een gradient met een pattern, ik wil de gradient als bg doen, dat hij alleen horizontaal repeat, maar daaronder is het dan wit

Daaronder wil ik nog een background hebben die elke kant op repeat, zodat je niet een bg moet loaden van 1600x1200

Verwijderd

Topicstarter
coubertin119 schreef op 18 maart 2004 @ 16:15:
Hij wil 2 backgrounds, 1tje die niet gerepeat wordt, eentje die het wel doet. Je kon bijvoorbeeld ook die afbeelding bekijken.

Als je nu die gradient op je body zet en de andere afbeeldingen op een divje, 100% width en 100% height. Het is een work-around, maar dan werkt het tenminste :).
Goed ID, ff proberen

Thx, het is gelukt, erg bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:25 ]

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 07:36
ake, nu snap ik het, dat 'Maar die / dingen' maakte het imo erg onduidelijk. Maar de oplossing die coubertin119 aandraagt is idd wel goed. Ik weet niet in hoeverre je nu de pagina hebt opgedeeld, maar anders zou je de pagina in 3 kolommen kunnen opdelen (dmv van div-jes) en dan col1&col3 die x-repeated background mee geven.

ps. persoonlijk zou ik nog proberen de leesbaarheid van je ontwerp wat omhoog te schroeven.

edit:
ben weer lekker traag

[ Voor 7% gewijzigd door Mafioso op 18-03-2004 16:25 ]

Pagina: 1