[WinME+IE6] Plaatjes?

Pagina: 1
Acties:

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 21:00
Ik krijg van iemand een mailtje dat mijn site (http://www.kempencampus.nl) in Windows ME met IE 6 voor de helft kruisjes oplevert. (bestaat uit een "mooie" combinatie van allemaal plaatjes.. een gedeelte ziet'ie dus niet)
Is dat een bekend probleem in ME? Bij mij doet hij het perfect, bij hem in Mozilla onder Win98 ook, maar na een F5 of een Ctrl-F5 doet hij het nog steeds niet..
Iemand een idee hoe dat kan?

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Verwijderd

Bij mij werkt hij ook goed. Ik kan me niet voorstellen dat dit specifiek in ME + IE niet goed zal gaan. Zal wellicht aan die ene install liggen.

Off-topic:

Trouwens, waarom allemaal plaatjes gebruiken?

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 21:00
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:06:
Bij mij werkt hij ook goed. Ik kan me niet voorstellen dat dit specifiek in ME + IE niet goed zal gaan. Zal wellicht aan die ene install liggen.

Off-topic:

Trouwens, waarom allemaal plaatjes gebruiken?
Late reactie:

Omdat ik nog niet heb gevonden hoe Fotosoep een imagemap uitspuugt :+ (ook nog niet gezocht btw)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)