Toon posts:

portable MD recorder........

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een MD recorder aanschaffen, ik heb er al 1 maar dies niet portable maar versjouwable ;) Dus ik zoek een nieuwe, ik heb mijn oog laten vallen op een Sony MZR-90 (figuurlijk niet letterlijk) of MZR-91 van Sony.....

Weet iemand wat het verschil is tussen deze 2 en of de 91 wel in NL. geleverd wordt, hij wordt namelijk niet in de VS geleverd.

Of zegt iemand van neem GEEN Sony maar deze ......

Budget maakt niet zoveel uit, maar de prijs moet rond die (of eronder :9 ) van de sony liggen ('k weet trouwens niet een wat die in NL. kost ik geloof iets van 749,- kan dat?)

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

mmmm ik geloof dat die dingetjes van SHARP betrouwbaarder zijn...

aAarGhh

Verwijderd

Neem zo'n Sharp, ik hoorde dat ze als beste getest zijn. Ik heb zelf ook zo'n dinkie
voor fl 500 heb je er een die kan opnemen en afspelen, optische kabel, afstansbediening, en de hele shit.
Ze zijn lekker klein (hoewel iets dikker dan de Sony's) geven heerlijk geluid, de batterijen(accu) gaan heel lang mee.
t'is gewoon een mooi ding, en het scheelt je ENORM veel geld ten opzichte van een Sony.

Kan je van dat geld weer hardware kopen ;)

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zou voor sony gaan...why?

Nou sony heeft md uitgevonden. Hun hebben de nieuwste revisie lasers/lezers/houders en allemaal van die dingen. Hun zitten nu geloof ik op 2.6 of 2.7

En de versies die in de sharps,philips en dergelijke zit is 2.0 geloof ik. En tja die kunnen ze zelf niet verbeteren dus tja...wie heeft de beste denk jezelf? ;)

Mijn keus is zo gemaakt. Sony.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Heb de mzr-35, is nu erg goedkoop en hij doet het prima. 10s shockprotection, optische kletskoek. Hij's volgens mij voor rond de 400,- nog wel te krijgen.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Als ik jou was zou ik gewoon een portable spelertje nemen, opnemen doe je toch gewoon met je deck ? Spelers zijn kleiner & goedkoper ookal maakt de prijs niet echt veel uit voor jou. Ik heb veel portable Sony-shit gehad (enkele walkmans waaronder twee van die chromen en twee MD recorder/spelers maar die zijn allemaal meerdere malen kapot gegaan (loopwerk stuk, laser stuk ed.) Ik zou zelf dus nooit meer Sony portable apparatuur kopen, maar je moet doen wat je zelf wil, vrienden van mij zijn wel tevreden met hun Sony dingetjes.

PS. ik ben zelf geen liefhebber van MD, maar dat terzijde.
Pagina: 1