Hey,
Ik heb een probleem met php-nuke.
De gehele site werkt, op het mail gedeelte na.
Als een gebruiker zich registreerd moet hij/zij een mail krijgen.
Maar i.p.v. dat ie een mail stuurt geeft ie de volgende error:
---------------------------------------------------------------------------------------
Warning: mail(): "sendmail_from" not set in php.ini or custom "From:" header missing in C:\webserver\site_roots\joanna\modules\Your_Account\index.php on line 146
---------------------------------------------------------------------------------------
in de php.ini heb ik het volgende staan:
; For Win32 only.
SMTP = 194.109.6.51
; For Win32 only.
;sendmail_from = jjjtm@xs4all.nl
(194.109.6.51 = de smtp-server van xs4all)
Verder heb ik helemaal geen verstand van php.
Kan iemand mij helpen??
Ik heb een probleem met php-nuke.
De gehele site werkt, op het mail gedeelte na.
Als een gebruiker zich registreerd moet hij/zij een mail krijgen.
Maar i.p.v. dat ie een mail stuurt geeft ie de volgende error:
Warning: mail(): "sendmail_from" not set in php.ini or custom "From:" header missing in C:\webserver\site_roots\joanna\modules\Your_Account\index.php on line 146
in de php.ini heb ik het volgende staan:
; For Win32 only.
SMTP = 194.109.6.51
; For Win32 only.
;sendmail_from = jjjtm@xs4all.nl
(194.109.6.51 = de smtp-server van xs4all)
Verder heb ik helemaal geen verstand van php.
Kan iemand mij helpen??