Toon posts:

Probleempje met PHP nuke

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleem met php-nuke.
De gehele site werkt, op het mail gedeelte na.
Als een gebruiker zich registreerd moet hij/zij een mail krijgen.
Maar i.p.v. dat ie een mail stuurt geeft ie de volgende error:

---------------------------------------------------------------------------------------
Warning: mail(): "sendmail_from" not set in php.ini or custom "From:" header missing in C:\webserver\site_roots\joanna\modules\Your_Account\index.php on line 146
---------------------------------------------------------------------------------------

in de php.ini heb ik het volgende staan:

; For Win32 only.
SMTP = 194.109.6.51

; For Win32 only.
;sendmail_from = jjjtm@xs4all.nl

(194.109.6.51 = de smtp-server van xs4all)

Verder heb ik helemaal geen verstand van php.
Kan iemand mij helpen?? :? :?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:40

_nethack

We're all MAD here

Lijkt me vrij duidelijk...

Je post een error die aangeeft dat de optie 'sendmail_from' niet is gedefinieerd, en je post vervolgens een stukje config waarin de optie 'sendmail_from' inderdaad niet is gedefinieerd...
Misschien als je die regel actief maakt dat het dan werkt (zoals je ook ziet in die config is een regel die met een puntkomma begint commentaar, dus als je die weghaalt......)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
De punt-komma VOOR sendmail_from moet je nog eventjes weghalen. Daarna je server herstarten en het zou moeten werken :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Uhm jah, volgens mij lig ik te slapen op stage, ik ga het eens even proberen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Thx, dat was ut dus, kan mezelf wel schoppen. Maar goed, het werkt. Kunnen we verder gaan met inrichten :*)