Toon posts:

heatsinks op de memory chips van je videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
werkt het nou echt als je van die kleine heatsinks op de memory chips van je videokaart (asus V7100) plakt?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Ja. Bij mij 15mhz winst (stabiel) met V7100-T.

En verwerk de volgende keer gewoon beide vragen in een post. Dat houdt het wat overzichtelijker hier.

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry, heb je die heatsinks van de oc-shop?

• worsie
Nope. Bij mijn werk hebben we die dingen liggen. Heb er een stuk of wat meegenomen en die gebruikt. Die van OC-Shop vindt ik persoonlijk wat magertjes. Die dingen die ik nu gebruik hebben een veel groter oppervlak aan koelribben.

Verwijderd

Topicstarter
dat was mij ook al opgevallen, hey nog even over die artic silver, die adhesive plakt dus ook gewoon goed hé, heb je trouwens nog een cooler op je videokaart? en hoe heb je die vastgeplakt

• worsie
Ik heb een fan op de al bestaande heatsink geplakt. Ga dat ding er nog afslopen en dan gaat m'n standaard intel cooler er op :). Die heb ik nog liggen van m'n boxed Celeron. Het wachten is ff op de Arctic Silver. Ik ben door mijn voorraad heen.

Bij mij kon de processor met de originele heatsink al op 220 zonder problemen, dus ik heb niet echt extra cooling nodig. Maar ja, ik hou wel van een beetje overkill :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus bij oc zo'n chipset cooler gekocht, maar dat ding krijg ik dus niet op mijn GPU als ik die heatsinks ook op de memory chips wil zetten, ook heb ik nog een standaard coolermaster voor mijn TB1000 over? kan ik die niet ergens kwijt?

Verwijderd

Ik heb een PIII coolermaster op de core van mijn V770 geplakt. Doe op ieder hoekje een beetje secondelijm, in het midden Artic Silver en vastplakken maar. Het werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
heb je daar nog een heatsink tussen of niet?

• worsie
Als je het over een Blue orb hebt, dat gaat wel passen met die heatsinks volgens mij hoor.

Ennuh, die PIII coolermaster van Pirm1 is natuurlijk heet hele apparaat, dus een heatsink met fan.
Pagina: 1