Doet je pc raar/foutmeldingen heb je hem al open gemaakt
Serve The Humanity , Be Server
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Aleen veel stank maar ik zal hem wel eens openmaken en ruiken..
Kan het miss stof zijn die in de fan zit?
sorry hoor
Kater? Eerst water, de rest komt later
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
'FF de voltlijnen checken', tegen zo'n topicstarter zeggen.
Niet op het idee komen de kast open te halen, maar wel de voltlijnen kunnen checken
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
57696520646974206c65657374206973206e657264
Ofwel, maak je kast open en ruik even
Verwijderd
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
oftipic . maby iets gefragt
[ Voor 6% gewijzigd door LyP0 op 18-03-2004 16:50 ]
ik voel me lekkaah !!!
specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB
[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 18-03-2004 16:56 ]
Dan zou ook je voeding gelijk uit mekaar knallen en niets meer doenNeejoh schreef op 18 maart 2004 @ 16:56:
Heb je ook een mooie knal gehoord? Op de achterkant van je voeding zit zo'n klein rood schakelaartje. Zou kunnen zijn dat je die niet meer @ 220V hebt staanDan gaat hij wel stinken ja
Ik zou het denk ik ergens anders op wagen... Beste kan je dat, zoals eerder gezegd, zelf even onderzoeken door je kast open te maken
[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2004 16:58 ]
*kuch* je weet maar nooit *kuch*GJ-tje schreef op 18 maart 2004 @ 16:56:
[...]
Dan zou ook je voeding gelijk uit mekaar knallen en niets meer doenPlus dat als de voeding zou knallen, dat je dan een brandluchtje ruikt, in plaats van rubber... En ze hoeven niet per se rood te zijn
Ik zou het denk ik ergens anders op wagen... Beste kan je dat, zoals eerder gezegd, zelf even onderzoeken door je kast open te maken
Hehe maar serieus, doe je kast eens open, en kijk of er niet toevallig een voedingkabel(tje) tegen een cooler aanligt? Mischien wordt je cooler zo warm dat het lichtelijk gaat smelten?? Dunno, probeer het een en ander
[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 18-03-2004 17:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()