Toon posts:

[ Probleem ] Installatie file's groter dan 300MB ERROR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers :p

Het volgende probleem kwam ik tegen, heb de search hier geprobeerd en ge-googeld maar niets wou mij tot een goed antwoord leiden.

Ik had windows XP prof. geinstalleerd, alles ging zoals normaal en installeerde rustig mn drivertjes toen wou ik wat spellen gaan installeren toen kreeg ik een error zoals: Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fzibert/sars.JPG

Opzich niet erg, de installatie-file kan corrupt zijn, dus ik download opnieuw precies dezelfde error. Gedownload, installeren, weer niet.. Precies op 1 zelfde punt hangt ie ff en krijg ik die error van (http://www.xs4all.nl/~fzibert/sars.JPG). Nu een ander spel geprobeerd, kreeg ik een andere error maar de error hield ook in 'bad media or corrupt file in setup' oid.
Iemand vertelde me dat het aan mn hdd of geheugen kan liggen.. Nu wil ik jullie mening horen! Is iemand bekend met het probleem? reageer dan plz.. zit met dillema :(

AMD XP 2600+
asus a7n8x
1 x 512 DDR
80 gb IBM Deskstar HDD

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Iemand vertelde me dat het aan mn hdd of geheugen kan liggen.. Nu wil ik jullie mening horen!
Heb je deze nog niet uitgesloten dan :? Kijk eens in de FAQ's van dit subforum en die van Processors, Mobo's & Geheugen hoe je het geheugen en de HDD op fouten kunt controleren :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 18 maart 2004 @ 13:28:
[...]
Heb je deze nog niet uitgesloten dan :? Kijk eens in de FAQ's van dit subforum en die van Processors, Mobo's & Geheugen hoe je het geheugen en de HDD op fouten kunt controleren :)
Ik heb met SISoftware Sandra mn geheugen getest, die kon wel tegen een beetje stress.. Mn HDD wil ik met IBM HDD fitness test doen, maar het is zo'n rare error... :/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sandra is geen serieus geheugentesttooltje, het is een benchmarkprogramma :+ Maar, nogmaals, het staat in de PMG FAQ B)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 18 maart 2004 @ 13:40:
Sandra is geen serieus geheugentesttooltje, het is een benchmarkprogramma :+ Maar, nogmaals, het staat in de PMG FAQ B)
jah ok, maar het programma wat ik installeer (Steam) ligt zwaar op het systeem, dus ik dacht als ik hem ff laat stressen krijg ik mischien errors.. Ik zal je raad opvolgen en eens goed doorlezen :P bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 13:53 ]