Voor P2P van laptop naar PC in die laatste een Sweex 10/110 WOL PCI kaartje gezet. Bij opstarten meldt XP dat er een Ethernetkaart is gevonden, maar vervolgens ook de mededeling dat "de hardware niet kan worden geinstalleerd. Er is een fout opgetreden bij het installeren. De gegevens zijn ongeldig." Proberen toch een driver te installeren geeft zelfde resultaat. Ook verwisselen PCI slot en zelfs alle andere kaarten er uit help niet.
Als ik (multi boot) naar W98 ga is installeren geen probleem en heb ik de P2P werkend. Wel duurt W98 opstart nu heel lang, maar dat is even een ander probleem.
Wie weet hoe ik het kaartje in XP-home geinstalleerd krijg? Mijn mails aan Sweex leveren geen enkele reactie op en ook hun 0900 nummer is alleen maar in gesprek.
Dank, Morsk
Als ik (multi boot) naar W98 ga is installeren geen probleem en heb ik de P2P werkend. Wel duurt W98 opstart nu heel lang, maar dat is even een ander probleem.
Wie weet hoe ik het kaartje in XP-home geinstalleerd krijg? Mijn mails aan Sweex leveren geen enkele reactie op en ook hun 0900 nummer is alleen maar in gesprek.
Dank, Morsk