Toon posts:

Chaintech gf3 ti 200 128 mb TV OUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK ik heb svideo out op me chaintech gf3 ti 200 128 mb, heb svideo naar scart kabel naar me tv, mijn tv ondersteunt dit (staat in het boekje, av 1 ondersteunt rgb input en av2 svideo -av2 s- ). Ik heb nieuwste nvidia drivers, nview staat aan (dacht dat dit alleen op gf 2 mx en gf 4 werkte). Maar kan nergens iets vinden bij nview over tv output, hij herkent niks. Enige optie is bij troubleshouting * my tv is not show in this list* aanvinken, dan start ie opnieuw op en dan krij ik opeens wel twinview opties. alleen niks werkt. voor deze kaart had ik gf 2 400 mx, en een stekker naar tulp front av. werkte perfect. waarom dit gekloot. hoe krijg ik uberhaupt de mogelijkheid om iets in te stellen bij nvidia software qua tv out. kan nergens feedback over mijn tv out mogelijkheden e.d. vinden. ik zie die svideo uitgan op mijn kaart, in de gebruiksaanwizjing staat dat hij svideo output ondersteunt, ik kijk op de kaart en zie een conexant chip zitten. what to do? kheb de grote tv out faq gelezen ed, gallisch gezocht, tv tool etc, maar als men een kaart met tv out levert zou ik toch verwachten dat ze enige info of software verschaffen zodat je er ook daadwerkelijk mee aan de gang kunt. zit die svideo out er alleen maar voor de lol ofzo begin ik me af t vragen ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas ben je daar blijkbaar te snel doorgeklikt, want er staat een en ander in over verzorging van topics. De shift (hoofdletters) en entertoetsen zijn er niet voor niets :z

Verder zit het waarschijnlijk in de SCART aansluiting - je gebruikt toch hopelijk wel AV2 :?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry :) Was ff hyperactief bezig.

Sinds tv tool krijg ik nu opeens wel duidelijk een outputsignaal op me tv, de kleurbalken. Ben dus al iets verder gekomen :) Op av2 beter dan op av2s, ben bang dus dak een kabel heb gekocht van svideo naar composite scart ipv svideo scart, maar ja zij weten er ook niks van :)

Maar dat is niet de issue, de issue is dat wat ik ook doe ik verder niks anders op me tv krijg. Bij tv tool kan ik ook forcen (nview optie gewoon dus), maar daar schiet ik niks op, als ik op tv mode druk, komt ie gewoon in tv mode...alleen dan op me pcscherm terwijl ik ingesteld heb op tv ( nadat ik de force tv detection heb aangevinkt, wat niks verandert trouwens).

Merk het verschil tussen tv tool en nview eerlijk gezegd niet echt, de opties van tvtool zijn de opties van nview, alleen dan in andere interface.

Hij blijft alleen maar primary display herkennen, en ik moet dus zien op te lossen dat ie ook de tv ziet als secundary.

Tis vreemd dak wel signaal op me tv krijg (testbalken) maar verder niks kan doen en de pc me tv niet herkent.

Opties?

Verwijderd

Topicstarter
kheb chaintech ook gemaild trouwens, maar heb nog geen reactie en verwacht eerlijk gezegd ook niet een al te behulpzame...