Ik ben bezig met het installeren van een servertje (p233MMX met 32MB RAM) dat 24/7 zou moeten aanstaan, nu weet ik wel dat ik er beter Linux opzet, maar daar heb ik geen ervaring mee, ik ga me er later wel eens in verdiepen. Aangezien ik geen cdrom drive over heb wou ik dus met Bart's network boot disk Win2000 installeren. Op de host pc staat XP en alleen maar NTFS partities, dus ik dacht, ik zal ff een partitie FAT32 maken, deze delen en daarop de installatiefolder van Win2000 zetten. Zo gezegd zo gedaan, maar toch kan ik deze shared drive niet zien als ik met Bart's boot disk wil connecten...
Moet je als logon naam en paswoord eigenlijk dezelfde als XP nemen of moet dat verschillen? En hoe moet ik de tcp/ip parameters eigenlijk invullen? Het IP-adres moet uniek zijn, dat weet ik, DHCP staat uitgeschakeld, maar moet je Name server invullen? Ik dacht van niet...
Moet je als logon naam en paswoord eigenlijk dezelfde als XP nemen of moet dat verschillen? En hoe moet ik de tcp/ip parameters eigenlijk invullen? Het IP-adres moet uniek zijn, dat weet ik, DHCP staat uitgeschakeld, maar moet je Name server invullen? Ik dacht van niet...