Toon posts:

GF FX heatsink kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje mn zalman heatsink (zoown hamburger geval)
Afbeeldingslocatie: http://www.benchmark.pl/obrazki/02_2003/zalman.jpg
die is eraf gevallen toen ik tegen mn pc schopte naja deert niet maar,
En dat coolding er op schroeven is een teringwerk.
Iemand mischien een oplossing.?
Groeten

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45
Hoe kan dat ding er nou afvallen?

het blokje dat op de chip komt zit toch met boutjes door de pcb?
Denk ook niet dat er iets anders te doen is dan hem gewoon weer netjes volgens het boekje te monteren.

edit:

Je kunt beter een foto posten van hoe het eruit ziet ipv hoe het eruit hoort te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door olof op 18-03-2004 11:52 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:04

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Een oplossing voor wat? Je wilt zelf geen moeite doen om het op te lossen, maar wij moeten iets bedenken waar jij geen moeite voor hoeft te doen? Wat is nu precies je vraag???

Komt bij dat je ook wel eens wat beter naar de nettiquette en de faq's mag kijken betreffende je openingspost...

komt bij dat 90% van je gestartte topics gesloten wordt, zou je dan niet eens gaan nadenken hoe dat komt?

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 18-03-2004 11:51 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Aangezien ik exact nul eigen inzet zie in je topicstart om het op te lossen, doe ik deze dicht. Ga er eerst maar eens zelf mee aan de gang, zoek uit hoe je het weer correct kan bevestigen, probeer wat dingen, enzovoort. Gathering of Tweakers is nog altijd geen 'Hej Piet geef es ff, snel!' forum. Als het je na veel dingen proberen en uitzoeken nog niet lukt, mag je een nieuw topic openen waarin je uitlegt wat je al geprobeerd en gedaan hebt om het op te lossen. Zie ook de algemene faq inzake topicstarts.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.