Grootte van website bekijken?

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:25
Zal wel ongeloofelijk simpel zijn maar toch.... :X
Heb gezocht in de search maar vindt niks wat me help, misschien gebruik ik niet de goede woorden...

Heb dus een stukje ruimte van Planet gekregen, geloof 25Mb, nu wil ik dus kijken hoeveel van die 25Mb ik in gebruik heb.

Als ik gewoon via internet explorer kijk dan laat hij niet zien hoe groot de inhoud van de mappen is...
|:(
:? Iemand een oplossing?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik weet het zo snel ook niet maar je zou een aparte map op je PC kunnen maken en daar dan de bestanden naar toe kunnen kopieëren en dan kijken. Is ook wel handig als je een backup hebt als er onverhoopt iets mocht gebeuren bij Planet.

ARME AOW’er

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Met CuteFTP kan je inloggen op je site. Dan zie je alle mappen en bestanden en daar kan je de eigenschappen van bekijken.

Succes

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Boerenverstand oplossing: gewoon alle files dl'en naar mapje op je pc, en vervolgens kijken hoe groot die map is?

Weet niet of Planet iets van webspace beheerfunctie heeft, soms staat er een linkje naar 'usage' oid. Hetnet had dat wel iig, net zoals div. andere webspace providers

• Niek_
lol, ben nu alles aan het kopieren naar m'n HD, wat geeft ie aan....resterende tijd 3 uur en 25 minuten...dacht toch echt dat ik ADSL had....

Ik zal CuteFTP eens bekijken, bedankt voor de tip.

• Niek_
Iva_Bigone schreef op 18 maart 2004 @ 11:24:
Weet niet of Planet iets van webspace beheerfunctie heeft, soms staat er een linkje naar 'usage' oid. Hetnet had dat wel iig, net zoals div. andere webspace providers
Nee, wat dat betreft mist Planet nog een aantal handige dingen..., Nog 2 uur en 14 minuten te gaan.... ;)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 15:51

we_are_borg

You will Comply

Met FlashFXP kan je kijken hoeveel er op de server staat.
Kies hier voor Tools>Calculate FTP space Used
Je kan een begin aan geven normaal gesproken is dat "/" (99 van de 100 is dit goed).
Je kan de optie "List directories recursively" aam zetten om sneller te zijn maar wordt niet door alle servers ondersteunt, je krijg een fout te zien als het niet ondersteunt wordt. Als je hem niet aanzet duurt het optellen gewoon langer maar het werk wel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Niek_
Tis me gelukt, heb alles naar m'n HD gekopieerd. Ga nu eens kijken hoe het zit met die programma's die jullie genoemd hebben. Bedankt voor de tips. :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Niek_ schreef op 18 maart 2004 @ 12:08:
Tis me gelukt, heb alles naar m'n HD gekopieerd. Ga nu eens kijken hoe het zit met die programma's die jullie genoemd hebben. Bedankt voor de tips. :)
Gebruik je het als "slack" space of als website echt. Want een website maak je altijd in een map :-)

There is no place like ::1

Pagina: 1