Ik wil graag het volgende met een ASP pagina. Ik heb een fileserver en een webserver op mijn werk van ed fileserver wil de directory inhoud en sommige bestanden wil ik inlezen en deze moeten getoond worden op mijn intranet die op de webserver draait. Het zijn twee verschillende computers.
Ik heb met de volgende code getest en dat doet hij helaas niet lokaal doet hij het wel.
Dits is de error die ik kreeg:
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A004C)
Path not found
/dir/bestand.asp, line 6
Ik heb de IIS gebruiker gewijizigd in een andere gebruiker. Gerbuiker even lid gemaakt van Administrators. Ik heb virual path aangelegd. De gebruiker heeft gewoon leesrechten op de directory. Dus met andere woorden ik ben een beetje te einde raad. dus heeft iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen??? Alvast bedankt.
Ik heb met de volgende code getest en dat doet hij helaas niet lokaal doet hij het wel.
ASP:
1
2
3
4
5
| <% dim objFileSystem, objFolder, objFiles set objFileSystem = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") set objFolder = objFileSystem.GetFolder("\\COMPUTERNAAM\DIRNAAM") |
Dits is de error die ik kreeg:
Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A004C)
Path not found
/dir/bestand.asp, line 6
Ik heb de IIS gebruiker gewijizigd in een andere gebruiker. Gerbuiker even lid gemaakt van Administrators. Ik heb virual path aangelegd. De gebruiker heeft gewoon leesrechten op de directory. Dus met andere woorden ik ben een beetje te einde raad. dus heeft iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen??? Alvast bedankt.