Ik heb windows xp geinstalleerd met behulp van een pci kaart, deze was daadwerkelijk ook 4 mb, daarna was xp een aantal x gechrachst door de videokaart, weeropgelapt met een ander kaartje en dat gaat wel goed alleen ziet hij die als 4mb? terwijl hij 32mb is --> in een andere pc wel goed <-- daarna heb ik ff een gf2 erin gestopt en toen kreeg ik bij het opstarten inplaats van het inlogscherm zwart beeld (windows draait wel verder, kan hem daarna met alt-f4 gewoon afsluiten. Net weer een andere kaart geprobeerd (agp) en dat is ook een 32 mb kaartje maar die ziet xp ook als 4mb??? Wat doe ik fout??
Nee die heb ik niet, ik heb het bij pci en agp kaarten
Het is trouwens een p2? kan het zijn dat de pci en agp slot van deze pc niet verder willen?
Het is trouwens een p2? kan het zijn dat de pci en agp slot van deze pc niet verder willen?
Heb je wel eerst de drivers van je oude kaart verwijderd en daarna laten zoeken naar de nieuwe kaart (evt. vanuit veilige modus)?
Dit heb ik veel gedaan ja, andere (oudere) drivers geprobeerrt enzow, maar niks mocht baten. Ik heb dat gedaan in veilige als normale xp modus.ericding schreef op 18 maart 2004 @ 10:50:
Heb je wel eerst de drivers van je oude kaart verwijderd en daarna laten zoeken naar de nieuwe kaart (evt. vanuit veilige modus)?
Kan zijn doordat er met je videokaart crash er iets grondig is mis gegaan met je XP configuratie. Als ik van hardware verander, dus een andere videokaart in jouw geva,l dan doe ik een nieuwe windows install om zulke conflicten te voorkomen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1