Ik wil de huidige cooler voor mijn pentium 3 cpu (socket 370) vervangen door een zeer stille variant (Zalman?) Wie heeft een (liefst goedkope) makkelijke oplossing?
fanduct met een mooie stille fan?
Werkt voor mijn celeron's prima. Het koelt meer dan genoeg en met een beetje redelijke kwaliteit fan moet het ook zeker stil te krijgen zijn.
Werkt voor mijn celeron's prima. Het koelt meer dan genoeg en met een beetje redelijke kwaliteit fan moet het ook zeker stil te krijgen zijn.
van zalman
daar passen die waaiers die bedoeld zijn voor de athlon (6000 serie als het goed is)
ook gewoon op S370
Gebruik er zelf ook twee
daar passen die waaiers die bedoeld zijn voor de athlon (6000 serie als het goed is)
ook gewoon op S370
Gebruik er zelf ook twee
offtopic:
Thanks JumpStart
6000 it is
Thanks JumpStart
6000 it is
[ Voor 18% gewijzigd door SimplyMe op 18-03-2004 10:48 ]
Correctie: 6000 serie.SimplyMe schreef op 18 maart 2004 @ 10:43:
van zalman
daar passen die waaiers die bedoeld zijn voor de athlon (7000 serie als het goed is)
ook gewoon op S370
Gebruik er zelf ok twee
6000 = waaier voor Socket A en Socket 370
7000 = "flower" voor Pentium 4, AMD64 en Socket A mits er rond de socket 4 gaten in het moederbord zitten
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Kan je niet gewoon een socket a cooler modden zodat die erop past? Zet je er een low rpm fannetje op.
Wat is de cpu die je wilt coolen? Bij mij zit een P3 733 onder een heatsinkje ter grootte van een radeon9600 gpu coolertje en wordt nog geen 30 graden C.
Om hitteproductie hoef je je geen zorgen te maken . Zoek eens op google naar een overzicht van warmteproductie en jouw cpu. Waarschijnlijk is dit max 20-25 watt terwijl de huidige cpu's zomaar 100 kunnen veroorzaken.
Wat is de cpu die je wilt coolen? Bij mij zit een P3 733 onder een heatsinkje ter grootte van een radeon9600 gpu coolertje en wordt nog geen 30 graden C.
Om hitteproductie hoef je je geen zorgen te maken . Zoek eens op google naar een overzicht van warmteproductie en jouw cpu. Waarschijnlijk is dit max 20-25 watt terwijl de huidige cpu's zomaar 100 kunnen veroorzaken.
probeer anders eens een spire whisperrock IV. Echt vrij stil, lekker goedkoop <10euro.
*insert signature here
P3 is makkelijk passief te koelen. Gewoon een flinke Zalman erop en een stille 120mm in de kast voor de airflow 
Maargoed, dit is meer Die-Hard Overclocking & Cooling stuff en dit onderwerp is al tientallen malen behandeld. Zie de Search.
Maargoed, dit is meer Die-Hard Overclocking & Cooling stuff en dit onderwerp is al tientallen malen behandeld. Zie de Search.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()