Toon posts:

Hoe maak ik mijn pc sneller?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een hogere framerate en snellere laad tijden! HELP!

Ik heb een P2 350 mhz met 192 mb sdram(1 blok van 64 met 60-70 ns & 1 blok van 128 met 7-8 ns). virtueel geheugen op mn c schijf! en een harddisk van 6.04 gigabyte!
Riva TNT2 Ultra met 32 mb geheugen!

Please HELP me:?!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

2 besturingssystemen gaan draaien?

op d: Win2k voor apps.
en c: Win98Se lege installatie alleen geluid en videokaart installen. Hiermee kan je mooi gamen.

Zo heb ik het ook hier, werk perfect. :7

Whatever.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:11
3 Manieren (van veel geld naar gratis :)):

1. Nieuwe PC kopen.
2. GeForce 2 MX kopen en meer geheugen erbij prikken.
3. Videokaart overclocken als je dat nog niet gedaan had.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

1 blok van 64 met 60-70 ns
Wat is dit nou weer voor een onzin. Is dit fastpage ofzo.... :r

Verwijderd

Kijk eens bij www.tweak3d.net en ga ALLES tweaken. Maakt ook veel verschil.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geheugewn is genoeh, maar 350 is nie echt veel, misschien een 500-600MHz processor?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

wat een gezwets hiet allemaal.... :(

meer geheugen? meer dan 192MB? helpt geen f*ck.

dubbel besturingssysteem lijkt me wel goede oplossing, maar niet zo makkelijk als je 't nog nooit gedaan hebt, maar meer fps? bij welk spel? want bijvoorbeeld bij q3 kun je in q3 zelf veel tweaken om meer fps te krijgen!!

Verwijderd

Topicstarter
Bij Deltaforce 3 en Half-life Counter-strike!
De Geforce Mx lijkt me ook wel een goed idee!
Die kaaart schijnt veel over te nemen van je processor, klopt dit?

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 13:08
Je pc van de 10e verdieping naar beneden gooien. als ie bijna beneden is dan is ie heel snel :)

ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Ja, msschien wel een goed idee, maar dan heb je zo kort plezier van die snelheid!

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 13:08
Op zaterdag 16 december 2000 13:54 schreef [nM.Locutus] het volgende:
wat een gezwets hiet allemaal.... :(

meer geheugen? meer dan 192MB? helpt geen f*ck.

dubbel besturingssysteem lijkt me wel goede oplossing, maar niet zo makkelijk als je 't nog nooit gedaan hebt, maar meer fps? bij welk spel? want bijvoorbeeld bij q3 kun je in q3 zelf veel tweaken om meer fps te krijgen!!
Als je nou es echt wat wist... jij stelde toch die domme vraag over die muis... ach laat maar... meer geheugen merk je wel. bij unreal tournament, bij video editing... bij windows 2000... moet ik nog door gaan? als je hier zegt dat je er wat vanaf weet en je weet gewoon geen f*ck van computers, zeg dan nix :)

ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euhm.. ik ben het met Locutus eens, meer dan 192mb geheugen merk je met UT niet veel van en Ro zei niet dat ie videoediting doet.
En je kunt je mening ook op een minder hatelijke manier geven.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 december 2000 18:50 schreef Meuk het volgende:

[..]
Als je nou es echt wat wist... jij stelde toch die domme vraag over die muis... ach laat maar... meer geheugen merk je wel. bij unreal tournament, bij video editing... bij windows 2000... moet ik nog door gaan? als je hier zegt dat je er wat vanaf weet en je weet gewoon geen f*ck van computers, zeg dan nix :)
Oftewel multi tasking :)
Je merkt het idd in UT, je hd swapt gewoon minder, en in windows merk je het wel als je veel programma's hebt open staan :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 18:47 schreef Meuk het volgende:
Je pc van de 10e verdieping naar beneden gooien. als ie bijna beneden is dan is ie heel snel :)
HAHAHAHAHAHAAHAHAHHHAHAHAHA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):):)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een andere vraag, welke video kaart neemt de meeste opdrachten over van je processor!

En heeft het veel zin om mn riva tnt ultra met 32 mb daarmee om te ruilen, of merk ik daar weinig van?

Alvast bedankt!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op zaterdag 16 december 2000 19:25 schreef Ro het volgende:
En heeft het veel zin om mn riva tnt ultra met 32 mb daarmee om te ruilen, of merk ik daar weinig van?

Alvast bedankt!
Als je een GeForce 2 (maakt niet uit welke MX of niet) neemt wel ja, dat is echt een superkaart!!!!!
Ik heb zelf de creative GeForce 2 MX DDR

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Zet er 380 V op!! Op je CPU !!! BLAZEN!!!
:)

McFraGG de gekste !!

Pagina: 1