Toon posts:

[XP] Send as Attachment uit ms word werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanuit MS Word (2000) kun je normaal gesproken een document verzenden alszijnde een email bijlage (send as attachment)

Echter is deze optie uitgevlakt, en dus niet te gebruiken. Ik kan wel send as email doen, maar dan plakt hij dus gewoon de inhoud van het document in het mailtje, terwijl ik ze echt als een blijlage wil zenden.

Ook als ik de knop "send as attachment" toevoeg aan de werkbalk, is hij uitgevlakt.

Ik heb al outlook & word (office 2000) opnieuw geinstalleerd, gecontrolleert of hij ook als standaard email client staat, windows update uitgevoerd

Je kan natuurlijk wel een document opslaan, dan vanuit outlook hem toevoegen als bijlage, maar het moet gewoon ook via word kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 09:33 ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 16:29
Je hebt ook alle services packs voor office 2000 erop staan ? Misschien dat het probleem daarin is opgelost ?

Verwijderd

Topicstarter
Erg vreemd, ik zit net nog wat te emmeren, en blijkt dat als ik met administrator inlog, ik wel gewoon die functie kan gebruiken, terwijl een user account dit dus niet kan.

Zou er dan ergens een beveiligings setting zijn die alleen die optie uit schakelt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Word en Outlook zijn geen van beide een OS (jaja, ik heb er verstand van :P ), dus Windows Operated Systems --> Software Algemeen.

Ik heb persoonlijk een redelijke hekel aan Word gebruiken voor e-mail, dus heb er geen verstand van. Maar je zou met iets als regmon van sysinternals kunnen kijken of een bepaalde sleutel niet kan worden uitgelezen als gewone user. Ook kan je eventueel normal.dot vervangen voor het geval het daar in kan zitten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Die normal.dot zou het best wel eens kunnen zijn ja...niet aan gedacht :) Zal het morgen eens proberen