Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon kopie van handle.txt van andere pc maken.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 13:24:
Ben ik eindelijk een trotse bezitter van een AMD 64 3200+ met 1GB Ram en kan ik ook eens meer crunchen dan met mijn vorige p2 450. Kan ik niet inloggen om mijn handle op te vragen.
en plaatsen in dir van andere PC
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 13:29 ]
Verwijderd

No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!
Originally posted by magicfan241
I'm creating a picture for you all of what the current fight looks like:
[CODE]
---------------------------------
| Reserve-men--those |
| not currently producing |
---------------------------------
[Beth-133] [FoBoT] [Fozzie] [willy1] [Dyyryath]
^Those people are the long-range nukes^
[Ranks 6-25in daily]
^These are the Tanks, "Tankity-Tank"
[Most everyone else]
^These are the grunts, and the footsoldiers
[Fence Operators, magicfan241, Anteraan]
-+-+-+-+-+-+-[Electric Fence]-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
********************[Barbed Wire]********************************************
[IB in his chair]
..................................[DPC HORDES]........................................
.................................................................................................
.................................................................................................
..............xxxxxx........................................................................
............xxxxxxxxx...........................................xxxxxxxx............
.............xxxxxxxxx..........................................xxxxxxxx.............
.................xxxxx............................................xxxxxxxx..............
....................................................................xxxxxx....................
X= those taken out by bombing runs
[/CODE]
Someone get IB!!!!!:scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
Verwijderd

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 14:00 ]
Be scared ... be very scared ...Fear-factoR schreef op 18 maart 2004 @ 13:48:
Ik kwam net deze geniale post van magicfan241 tegen bij Free-DC![]()
[...]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Since we are in a hurry, the gauntlet will start Monday 22. March, 9AM PST, 12EST, 17GMT and will end 14 days later. Of course, you can join later than monday, but you would of course be at a disadvantage You're of course also more than welcome to just help out TSF without joining the gauntlet
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ik kon een uurtje geleden wel inloggen bij blueprint, daar stond onze score toen op 4.678.000.000...R4NCOR schreef op 18 maart 2004 @ 14:00:
Zit er vooruitgang in de zaak @ blueprint? MarcyDarcy, misschien dat jij meer weet?
Dus er komt hier en daar wel een generatie doorheen
Dat is gisteren ook al gemeld
PesaH schreef op 17 maart 2004 @ 23:41:
Hahaha, zo te zien zijn ze bij ARS nu echt bang.
Ze organiseren een Gauntlet in een ultieme poging een stel losgelslagen koeien te stoppen. Hij gaat maandag van start en zou 14 dagen moeten duren.
Damn, dit worden leuke weken, woehaaaaa!!!!
The Stir Fry vs Hamburgers Gauntlet
En zo te zien zijn ze bij Free-DC ook iedereen over aan het halen om toch maar snel even te switchen....
Yihaa, lets kick some ars!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 59% gewijzigd door Fear-factoR op 18-03-2004 14:10 ]
Verwijderd
Filelist.txt deleten/leegmaken zodat er weer vanaf gen0 wordt begonnen is voldoende denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door D2DM op 18-03-2004 14:55 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
1) ik werk overdagR4NCOR schreef op 18 maart 2004 @ 14:00:
Zit er vooruitgang in de zaak @ blueprint? MarcyDarcy, misschien dat jij meer weet?
2) het is daar 6 uur vroeger, dus zullen ze misschien net pas op het werk aankomen
3) gewoon afwachten
we zullen wel moeten.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Verwijderd
Zu llenw ijvo orde geine entuss enspr intje nem en? E enso ortva nmi nist amp ede-MF ach tigiets ?
MarcyDarcy schreef op 18 maart 2004 @ 14:51:
[...]
1) ik werk overdag
2) het is daar 6 uur vroeger, dus zullen ze misschien net pas op het werk aankomen
3) gewoon afwachten
Ik heb geduld hoor
bak1 up and running, na het weekend wat meer
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
We are currenly working on fixing the problem, and we apologize for any inconvenience. More details on the problem and on extending the grace period will follow.
Startdragon
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:25:
[...]
Zu llenw ijvo orde geine entuss enspr intje nem en? E enso ortva nmi nist amp ede-MF ach tigiets ?
Moet dat nou echtVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:30:
ja d ati s ee ngoed idee, mo etd edfs erver het na tuur lijkwel we ergaa n do en

Gelukkig zijn ze wel zo netjes (hoop ik)Marcelloz schreef op 18 maart 2004 @ 15:58:
Quote van de DF site:
on extending the grace period will follow.
Verwijderd
Het is zo simpel, Je trekt de woorden wat uitel kaar en plakt ze aa nel kaar Snappie

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:21 ]
Vuistregel is gewoon per 3 letters een spatie. Maat ik vind het ook vreselijk irritant.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Het is zo simpel, Je trekt de woorden wat uitel kaar en plakt ze aa nel kaar Snappie
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
nee je moet wat meer om fear denken . alles wat niet grammattikkal goet inelkaar zid kan hei nied meer lesenVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
[afbeelding]
dus bij deze

En dan nog, al dat gebroekplas van die teams zorgt er alleen maar voor dat de Mad Cows nog (g)razender worden!!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Hmm, volgens mij heb je een oplossing gevonden voor de leesbaarheid van die geheimtaal. Als je de woorden gewoon verkeerd schrijft, is het ook moeilijk/niet te ontcijferen voor de tegenpartij... En een stuk makkelijker te lezenVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:23:
[...]
nee je moet wat meer om fear denken . alles wat niet grammattikkal goet inelkaar zid kan hei nied meer lesen![]()
![]()
dus bij deze [afbeelding]
Ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoeldeR4NCOR schreef op 18 maart 2004 @ 15:43:
[...]
Sorry, just asking..
Ik heb geduld hoorMaar ben wel nieuwsgierig
Ze zijn nu iig op de hoogte en werken eraan, dat is goed nieuws. Nog even stug doorsparen en als eenmaal alles weer werkt en de rookwolken zijn opgetrokken blijkt DPC al ruim op #1 overall te staan
Crunching right along ...MarcyDarcy schreef op 18 maart 2004 @ 17:22:
[...]
Ik weet wel dat je het niet verkeerd bedoelde
Ze zijn nu iig op de hoogte en werken eraan, dat is goed nieuws. Nog even stug doorsparen en als eenmaal alles weer werkt en de rookwolken zijn opgetrokken blijkt DPC al ruim op #1 overall te staan
Ik ben blij dat ik de kans heb om mijn results weer netjes neer te knallen op een disk
Ik hoop dat we later vanavond of morgen al weer wat kunnen flushen.
Heb al opnieuw de client geinstalleerd maar dat maakt niets uit.
Hij doet nu ongeveer 1 structure per uur dus daar wordt ik niet vrolijk van.
m.a.w. HELLUUUUUUUUUP!!!!!!!!!
Updating..............
Verwijderd
Zet em in de spaarstandEnthroned schreef op 18 maart 2004 @ 18:00:
Ondertussen zit ik hier nog steeds met een linux client die sinds de proteine wissel nog maar maximaal 12% processortijd gebruikt, als niemand een oplossing voor me weet pleur ik hem er wel gewoon uit want dit is ziekelijk frustrerend.
Heb al opnieuw de client geinstalleerd maar dat maakt niets uit.
Hij doet nu ongeveer 1 structure per uur dus daar wordt ik niet vrolijk van.
m.a.w. HELLUUUUUUUUUP!!!!!!!!!
-i f
Staat ie al maakt niks uit, helaas.
Updating..............
Ook niet als je em restart? Dat is bij de windows-client namelijk zo.. optie aanvinken, en dan eerst restarten
edit: stom natuurlijk, want je start em al met die commands

[ Voor 13% gewijzigd door R4NCOR op 18-03-2004 18:49 ]
Ook mijn windows clients (de meeste althans, wel 22 clientsR4NCOR schreef op 18 maart 2004 @ 18:49:
[...]
Ook niet als je em restart? Dat is bij de windows-client namelijk zo.. optie aanvinken, en dan eerst restartenAnders pakt ie het niet he..
Ik heb de client al 20 keer gerestart en dus ook een hele nieuwe client gedownload maar het blijft kl**e.
Ik heb ook geprobeerd met de "client priority" wat te verbeteren maar ook dat maakt niets uit, met of zonder dfgui maakt ook geen verschil.
Updating..............
2004/03/18
Folding servers are busy
After yesterday's protein update, our servers and database have been running at maximum load, due to buffered results as well as the faster speed of the new protein. Rest assured that we have verified that nothing is broken, but if you are having difficulty uploading your results or logging in, please try again later. We apologize for any inconvenience this may have caused. The grace period for uploading old results has been extended to be 24 and 48 hours for full and half credit respectively, counting from 12:00 pm EST today (18/03/2004).
Ik ben intussen bezig met uploaden van zo'n 280 filesets. Lijkt op het moment wel weer redelijk te lopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Bubbles op 18-03-2004 19:31 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Die wordt simpelweg niet gebruikt.D2DM schreef op 18 maart 2004 @ 19:07:
Is er in een taskmanager te zien waar die 88% blijft dan?
Het is dus ook zo vreemd dat het voor de proteinewissel wel goed werkte.

[ Voor 11% gewijzigd door Enthroned op 18-03-2004 19:22 ]
Updating..............
Hoezo wordt die niet gebruikt?? Je kan toch gewoon in Linux opvragen welk proces hoeveel cpu-power gebruikt? Pak een tty en typ 'top'Enthroned schreef op 18 maart 2004 @ 19:13:
[...]
Die wordt simpelweg niet gebruikt.
Het is dus ook zo vreemd dat het voor de proteinewissel wel goed werkte.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door mcB op 18-03-2004 19:27 ]
Strix (Skullflame)
http://www.free-dc.org/fo...0904bd55de8&threadid=5881
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Ik heb hier 1 client die wel upload en een andere die 217 stuks klaar heeft staan een weigert te uploaden.
Ik heb 2 clients draaien op m'n dual AMD systeem (WinXP Prof).
In bijgesloten capture van taskmanager zitten in totaal 3 gen wissels (2x op de CPU1 en 1x op de CPU2).
Maar je ziet alleen dat m'n 2e CPU idle wordt tijdens het wisselen van welke gen dan ook en m'n 1ste CPU alleen even op zo'n 80% doorgaat.
Is dit te verklaren?

Edit: Whoops, pic = beetje te groot dus verkleint
Edit: Ik had dus verwacht dat bij elke gen wissel de betreffende CPU idle zou worden, niet elke keer CPU2.
[ Voor 24% gewijzigd door SpaceDok op 18-03-2004 20:16 ]
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
[ Voor 16% gewijzigd door Marcelloz op 18-03-2004 20:21 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en dat je er dan achterkomt dat je stiekum nog 130 op een andere machine hebt staan... altijd leuk.. altijd goed
[ Voor 42% gewijzigd door _Gekkie_ op 18-03-2004 21:51 ]
Gekkie is a proud member of TheBenny!
noot 1: Gehijmtaal2
noot 2: Ja, typefout is ook opzettelijk
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-03-2004 22:07 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Hij is niet alleen voor DPC kleine he!
[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 18-03-2004 22:17 ]
Verwijderd
Hep da net wel gedaanMr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 19:52:
Het is enorm jammer dat dat uploaden niet multi-threaded gaat... Want je staat wel mooi te idlen tijdens het uploaden... Ik ga nu even meten hoeveel gens ik kwijtben door niet te rekenen tijdens het flushen. (Gewoon twee folding clients opstarten)
Ik kon op het werk mijn 32 ouwe gens met de XP-bak niet uploaden (de oogst van vandaag) - hep ze dan maar doorgemeeld naar tuis, en hep ze net upgelood met behulp van Virtual PC... die nu ont-zet-tund slakkebakkie was omdat de dfclient van de mac nog z'n cycles stond op te slobberen.
Uploaden via hetzelfde IP werkt wel; Ik flush mijn backend immers ook via dezelfde gateway... Ik denk dat het echt niet uitmaakt
Overigens denk ik dat onze achterstand te verklaren is doordat DPC gisteren reeds grotendeels afscheid heeft genomen van het oude proteine en vandaag problemen heeft met updaten en flushen, terwijl de concurrentie vandaag pas grotendeels hun lading heeft gelost...
[ Voor 131% gewijzigd door 0rbit op 18-03-2004 22:21 ]
Dat komt omdat in windows een programma standaard niet aan 1 cpu wordt gekoppeld maar telkens een beetje wisselt. Als je dat wel wilt kan je met rechts op het process klikken en dat met "Set Affinity..." instellen (bij een stop/start zul je dat dan echter wederom moeten doen).SpaceDok schreef op 18 maart 2004 @ 20:10:
Vreemd,
Ik heb 2 clients draaien op m'n dual AMD systeem (WinXP Prof).
In bijgesloten capture van taskmanager zitten in totaal 3 gen wissels (2x op de CPU1 en 1x op de CPU2).
Maar je ziet alleen dat m'n 2e CPU idle wordt tijdens het wisselen van welke gen dan ook en m'n 1ste CPU alleen even op zo'n 80% doorgaat.
Is dit te verklaren?
[afbeelding]
Edit: Whoops, pic = beetje te groot dus verkleint
Edit: Ik had dus verwacht dat bij elke gen wissel de betreffende CPU idle zou worden, niet elke keer CPU2.
https://u24.gov.ua/
Ik heb op Mar 18, 2004 1:51 AM een 2e client geïnstalleerd op een xp2500+ met lagere prio en die heeft nu 135216 TBGP volgens DCMonitor v0.83. Als dit betekend dat 1% 135K heeft opgeleverd dan wordt dat een flinke score voor client#1Mr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 20:27:
Okee, het scheelt slechts ongeveer 1% in je output als je twee clients draait waarbij de ene client upload terwijl de andere staat te rekenen

(echter ik snap die afkortingen nog nie helemaal dus kan er ook ff naast zitten
https://u24.gov.ua/
Verwijderd
Alleen wel 20M voor FreeDC
Verwijderd
Dy sein stykum un mieniemeega flusj aantoen... denkik. Ag, op sen teit sullun er wel weer un hoopVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???
daspas guhijmtahl! (klingon vs. suit-afrikani)
ze zullen ons bij blueprint toch niet een "speciale" proteïne gegeven hebben, omdat we anders "te goed" werden?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:34 ]
Verwijderd
Wat voor CLI? Het komt er iig op neer dat je foldit/foldit.bat edit en de juiste flags er in zet, details zijn te vinden in readme1st.txt.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
Hoe spaar ik met de CLI? Zonde om elke keeer te idlen @ flushen!
Verwijderd
Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???
Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...
Gr. sf
ai, toch wel een kale install gedistribueerd? (dus zonder filelist.txt). Maargoed, dat gaat op voor de 1e complete run, daarna gaan ze allemaal weer hun eigen weg.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:15:
[...]
Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!
Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...
Gr. sf
Idd, we zijn slechts 10 miljoen omhoog gegaan tewrilj dit een veel snellere proteine is. Maar we zullen terug slaan. Ik zie ARS overigens ook niet echt mega hard gaan. Laten we morgen maar weer eens kijken hoe de stand van zaken zijn.Fear-factoR schreef op 18 maart 2004 @ 22:16:
Het lijkt me eerder dat een groot aantal van ons flinke problemen ondervindt van de proteïne change, met als gevolg dat men oude en nieuwe results niet kwijt kan.
OVERIGENSEENIDEEOMDEFLUSHDRIEDAAGSETEVERLENGENMETNOGTWEEDAGEN?IVMSERVERSDIEERNIETMEERTEGENKUNNEN
Verwijderd
zovoorkomikidletijdtijdenstuploadenenbenikstraxgeendagenbezigmettuploaden
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 23:37 . Reden: verneuktedelayout ;) ]
Verwijderd
Verwijderd
13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder ergMarcelloz schreef op 18 maart 2004 @ 22:31:
Tijdens de laatste update was het 9M voor ARS en 14M voor DPC
Alleen wel 20M voor FreeDC

Verwijderd
Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:38:
waaromdenkjedatheteenflushdriedaagsezouworden??? denkdatdeservershetdanwelmoetenkunnen. mijnideeisomeendagvantevoreneveneentopicteopenenomflushafsprekentemaken?
Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.
Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.
1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.
Verwijderd
Nee, maar de achterstand wordt wel sneller ingehaald, dat is een soort constante zeg maarVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:03:
Beter dat dan dat er mensen (DPC'ers) overmoedig zijn geworden.
Hij is niet alleen voor DPC kleine he!
Maar dat neemt niet weg dat ze maar liefst 20M uitgelopen zijnVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:53:
[...]
13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder erg
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Holy Crap dude ...
Als je het maar laat
En die andere sub-NL taaltjes ook
Ik hoop dat MadMarky gelijk heeft
Zag trouwens dat ik op het nippertje nog een leuk paaltje erbij heb kunnen flushen vandaag. anderhalve meloen.
* Bubbles is toch wel een beetje
[ Voor 5% gewijzigd door Bubbles op 19-03-2004 00:51 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.Mr_Atheist schreef op 19 maart 2004 @ 00:49:
Mijn 1% berekening over het verlies bij het uploaden klopt wel degelijk; Ik heb echter niet vermeld dat ik beschik over een 100Mbit lijntje van de universiteit. Dat maakt natuurlijk veel uit. Het flushen gaat best rap en zodoende is er maar weinig vouwtijd verloren gegaan.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.
edit:
Ow en thuis adsl ...
[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 00:55 ]
Hmm... ik stel een nader onderzoek in; Ik heb nu gewacht tot 1 generatie af was en toen gekeken hoeveel ik inmiddels geflushed had. Ik had er inmiddels 120 ofzo geflushed. Dat betekent dat ik per 120 generaties flushen 1 generatie extra kan doen. Maar ik produceerde nog wat load rond die tijd door DScaler en normale browse-activiteiten. Dus een 1% verhoging in de productie als de overhead van alleen het flushen weggelaten wordt is haalbaar... Het kan natuurlijk zo zijn dat er in de client nog meer pauze-momentjes zitten die ik nu niet heb gemeten...VisionMaster schreef op 19 maart 2004 @ 00:55:
[...]
De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.
edit:
Ow en thuis adsl ...
ehm.. mja.. duh!!!Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 00:12:
[...]
Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.
Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.
Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.
1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload

Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg
[ Voor 9% gewijzigd door Fear-factoR op 19-03-2004 01:22 ]
Ik ben het met je eens en das beter nieuws.Fear-factoR schreef op 19 maart 2004 @ 01:15:
[...]
ehm.. mja.. duh!!!
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.
[...]
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload
Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg
Ik ben vannacht nog wel effe een tijdje aan het uppen.
Morgen eens kijken wat de stats doen voor DPC tenopzichte van Ars en FreeDC.
Ja ... als de grootste flushers niks kwijt kunnen ...PesaH schreef op 19 maart 2004 @ 01:29:
Damn, ik weet dat het al gezegd is maar ik moet toch even kwijt dat die stats van gister niet tof zijn![]()
![]()
Ik heb betere hoop voor de komende tijd(en).
[ Voor 19% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 01:31 ]
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd