| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Anoniem: 21944
Hij is niet alleen voor DPC kleine he!
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 18-03-2004 22:17 ]
Anoniem: 104358
Hep da net wel gedaanMr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 19:52:
Het is enorm jammer dat dat uploaden niet multi-threaded gaat... Want je staat wel mooi te idlen tijdens het uploaden... Ik ga nu even meten hoeveel gens ik kwijtben door niet te rekenen tijdens het flushen. (Gewoon twee folding clients opstarten)
Ik kon op het werk mijn 32 ouwe gens met de XP-bak niet uploaden (de oogst van vandaag) - hep ze dan maar doorgemeeld naar tuis, en hep ze net upgelood met behulp van Virtual PC... die nu ont-zet-tund slakkebakkie was omdat de dfclient van de mac nog z'n cycles stond op te slobberen.
Uploaden via hetzelfde IP werkt wel; Ik flush mijn backend immers ook via dezelfde gateway... Ik denk dat het echt niet uitmaakt
Overigens denk ik dat onze achterstand te verklaren is doordat DPC gisteren reeds grotendeels afscheid heeft genomen van het oude proteine en vandaag problemen heeft met updaten en flushen, terwijl de concurrentie vandaag pas grotendeels hun lading heeft gelost...
[ Voor 131% gewijzigd door 0rbit op 18-03-2004 22:21 ]
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dat komt omdat in windows een programma standaard niet aan 1 cpu wordt gekoppeld maar telkens een beetje wisselt. Als je dat wel wilt kan je met rechts op het process klikken en dat met "Set Affinity..." instellen (bij een stop/start zul je dat dan echter wederom moeten doen).SpaceDok schreef op 18 maart 2004 @ 20:10:
Vreemd,
Ik heb 2 clients draaien op m'n dual AMD systeem (WinXP Prof).
In bijgesloten capture van taskmanager zitten in totaal 3 gen wissels (2x op de CPU1 en 1x op de CPU2).
Maar je ziet alleen dat m'n 2e CPU idle wordt tijdens het wisselen van welke gen dan ook en m'n 1ste CPU alleen even op zo'n 80% doorgaat.
Is dit te verklaren?
[afbeelding]
Edit: Whoops, pic = beetje te groot dus verkleint
Edit: Ik had dus verwacht dat bij elke gen wissel de betreffende CPU idle zou worden, niet elke keer CPU2.
https://u24.gov.ua/
Ik heb op Mar 18, 2004 1:51 AM een 2e client geïnstalleerd op een xp2500+ met lagere prio en die heeft nu 135216 TBGP volgens DCMonitor v0.83. Als dit betekend dat 1% 135K heeft opgeleverd dan wordt dat een flinke score voor client#1Mr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 20:27:
Okee, het scheelt slechts ongeveer 1% in je output als je twee clients draait waarbij de ene client upload terwijl de andere staat te rekenen

(echter ik snap die afkortingen nog nie helemaal dus kan er ook ff naast zitten
https://u24.gov.ua/
Anoniem: 10747
Alleen wel 20M voor FreeDC
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 104358
Dy sein stykum un mieniemeega flusj aantoen... denkik. Ag, op sen teit sullun er wel weer un hoopAnoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???
daspas guhijmtahl! (klingon vs. suit-afrikani)
ze zullen ons bij blueprint toch niet een "speciale" proteïne gegeven hebben, omdat we anders "te goed" werden?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104358 op 18-03-2004 22:34 ]
Anoniem: 24192
Wat voor CLI? Het komt er iig op neer dat je foldit/foldit.bat edit en de juiste flags er in zet, details zijn te vinden in readme1st.txt.Anoniem: 86133 schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
Hoe spaar ik met de CLI? Zonde om elke keeer te idlen @ flushen!
Anoniem: 43801
Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!Anoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???
Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...
Gr. sf
I've visited the Mothership @ Cupertino
ai, toch wel een kale install gedistribueerd? (dus zonder filelist.txt). Maargoed, dat gaat op voor de 1e complete run, daarna gaan ze allemaal weer hun eigen weg.Anoniem: 43801 schreef op 18 maart 2004 @ 23:15:
[...]
Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!
Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...
Gr. sf
Idd, we zijn slechts 10 miljoen omhoog gegaan tewrilj dit een veel snellere proteine is. Maar we zullen terug slaan. Ik zie ARS overigens ook niet echt mega hard gaan. Laten we morgen maar weer eens kijken hoe de stand van zaken zijn.Fear-factoR schreef op 18 maart 2004 @ 22:16:
Het lijkt me eerder dat een groot aantal van ons flinke problemen ondervindt van de proteïne change, met als gevolg dat men oude en nieuwe results niet kwijt kan.
OVERIGENSEENIDEEOMDEFLUSHDRIEDAAGSETEVERLENGENMETNOGTWEEDAGEN?IVMSERVERSDIEERNIETMEERTEGENKUNNEN
Anoniem: 99022
zovoorkomikidletijdtijdenstuploadenenbenikstraxgeendagenbezigmettuploaden
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 18-03-2004 23:37 . Reden: verneuktedelayout ;) ]
Anoniem: 10747
Anoniem: 86809
13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder ergMarcelloz schreef op 18 maart 2004 @ 22:31:
Tijdens de laatste update was het 9M voor ARS en 14M voor DPC
Alleen wel 20M voor FreeDC

Anoniem: 40441
Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.Anoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 23:38:
waaromdenkjedatheteenflushdriedaagsezouworden??? denkdatdeservershetdanwelmoetenkunnen. mijnideeisomeendagvantevoreneveneentopicteopenenomflushafsprekentemaken?
Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.
Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.
1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.
Anoniem: 41582
Nee, maar de achterstand wordt wel sneller ingehaald, dat is een soort constante zeg maarAnoniem: 21944 schreef op 18 maart 2004 @ 22:03:
Beter dat dan dat er mensen (DPC'ers) overmoedig zijn geworden.
Hij is niet alleen voor DPC kleine he!
Maar dat neemt niet weg dat ze maar liefst 20M uitgelopen zijnAnoniem: 86809 schreef op 18 maart 2004 @ 23:53:
[...]
13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder erg
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Holy Crap dude ...
Als je het maar laat
En die andere sub-NL taaltjes ook
Ik hoop dat MadMarky gelijk heeft
Zag trouwens dat ik op het nippertje nog een leuk paaltje erbij heb kunnen flushen vandaag. anderhalve meloen.
* Bubbles is toch wel een beetje
[ Voor 5% gewijzigd door Bubbles op 19-03-2004 00:51 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.Mr_Atheist schreef op 19 maart 2004 @ 00:49:
Mijn 1% berekening over het verlies bij het uploaden klopt wel degelijk; Ik heb echter niet vermeld dat ik beschik over een 100Mbit lijntje van de universiteit. Dat maakt natuurlijk veel uit. Het flushen gaat best rap en zodoende is er maar weinig vouwtijd verloren gegaan.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.
edit:
Ow en thuis adsl ...
[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 00:55 ]
Hmm... ik stel een nader onderzoek in; Ik heb nu gewacht tot 1 generatie af was en toen gekeken hoeveel ik inmiddels geflushed had. Ik had er inmiddels 120 ofzo geflushed. Dat betekent dat ik per 120 generaties flushen 1 generatie extra kan doen. Maar ik produceerde nog wat load rond die tijd door DScaler en normale browse-activiteiten. Dus een 1% verhoging in de productie als de overhead van alleen het flushen weggelaten wordt is haalbaar... Het kan natuurlijk zo zijn dat er in de client nog meer pauze-momentjes zitten die ik nu niet heb gemeten...VisionMaster schreef op 19 maart 2004 @ 00:55:
[...]
De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.
edit:
Ow en thuis adsl ...
ehm.. mja.. duh!!!Anoniem: 107560 schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Het is zo simpel, Je trekt de woorden wat uitel kaar en plakt ze aa nel kaar Snappie
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.
Anoniem: 40441 schreef op 19 maart 2004 @ 00:12:
[...]
Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.
Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.
Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.
1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload

Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg
[ Voor 9% gewijzigd door Fear-factoR op 19-03-2004 01:22 ]
Ik ben het met je eens en das beter nieuws.Fear-factoR schreef op 19 maart 2004 @ 01:15:
[...]
ehm.. mja.. duh!!!
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.
[...]
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload
Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg
Ik ben vannacht nog wel effe een tijdje aan het uppen.
Morgen eens kijken wat de stats doen voor DPC tenopzichte van Ars en FreeDC.
Ja ... als de grootste flushers niks kwijt kunnen ...PesaH schreef op 19 maart 2004 @ 01:29:
Damn, ik weet dat het al gezegd is maar ik moet toch even kwijt dat die stats van gister niet tof zijn![]()
![]()
Ik heb betere hoop voor de komende tijd(en).
[ Voor 19% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 01:31 ]
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Anoniem: 84341