[Distributed Folding] hitparade van 17 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27
Dit ziet er niet erg goed uit, DPC wordt voorbij gestreefd door FreeDC én Ars Technica (resp. 57 en 51 miljoen, tegenover 44 voor DPC). Ik hoop dat veel users aan het spa ren1 zijn.

noot 1: Gehijmtaal2 ;)

noot 2: Ja, typefout is ook opzettelijk :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-03-2004 22:07 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Beter dat dan dat er mensen (DPC'ers) overmoedig zijn geworden.

Hij is niet alleen voor DPC kleine he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

Dat wordt nog meer assimileren! >:)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Het lijkt me eerder dat een groot aantal van ons flinke problemen ondervindt van de proteïne change, met als gevolg dat men oude en nieuwe results niet kwijt kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 18-03-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104358

Mr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 19:52:
Het is enorm jammer dat dat uploaden niet multi-threaded gaat... Want je staat wel mooi te idlen tijdens het uploaden... Ik ga nu even meten hoeveel gens ik kwijtben door niet te rekenen tijdens het flushen. (Gewoon twee folding clients opstarten :) )
Hep da net wel gedaan :)
Ik kon op het werk mijn 32 ouwe gens met de XP-bak niet uploaden (de oogst van vandaag) - hep ze dan maar doorgemeeld naar tuis, en hep ze net upgelood met behulp van Virtual PC... die nu ont-zet-tund slakkebakkie was omdat de dfclient van de mac nog z'n cycles stond op te slobberen. 8) zou eigenluk wel eens willen weten wat er gebeurt als ze bij DF er van hetzelfde IP-adres twee uploads tegelijk krijgen (ik gebruik hier Shared Networking)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Bombs away! :)

Uploaden via hetzelfde IP werkt wel; Ik flush mijn backend immers ook via dezelfde gateway... Ik denk dat het echt niet uitmaakt :)

Overigens denk ik dat onze achterstand te verklaren is doordat DPC gisteren reeds grotendeels afscheid heeft genomen van het oude proteine en vandaag problemen heeft met updaten en flushen, terwijl de concurrentie vandaag pas grotendeels hun lading heeft gelost...

[ Voor 131% gewijzigd door 0rbit op 18-03-2004 22:21 ]

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 23:48

Jis

SpaceDok schreef op 18 maart 2004 @ 20:10:
Vreemd,

Ik heb 2 clients draaien op m'n dual AMD systeem (WinXP Prof).

In bijgesloten capture van taskmanager zitten in totaal 3 gen wissels (2x op de CPU1 en 1x op de CPU2).
Maar je ziet alleen dat m'n 2e CPU idle wordt tijdens het wisselen van welke gen dan ook en m'n 1ste CPU alleen even op zo'n 80% doorgaat.

Is dit te verklaren?

[afbeelding]

Edit: Whoops, pic = beetje te groot dus verkleint ;)

Edit: Ik had dus verwacht dat bij elke gen wissel de betreffende CPU idle zou worden, niet elke keer CPU2.
Dat komt omdat in windows een programma standaard niet aan 1 cpu wordt gekoppeld maar telkens een beetje wisselt. Als je dat wel wilt kan je met rechts op het process klikken en dat met "Set Affinity..." instellen (bij een stop/start zul je dat dan echter wederom moeten doen).

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 23:48

Jis

Mr_Atheist schreef op 18 maart 2004 @ 20:27:
Okee, het scheelt slechts ongeveer 1% in je output als je twee clients draait waarbij de ene client upload terwijl de andere staat te rekenen :)
Ik heb op Mar 18, 2004 1:51 AM een 2e client geïnstalleerd op een xp2500+ met lagere prio en die heeft nu 135216 TBGP volgens DCMonitor v0.83. Als dit betekend dat 1% 135K heeft opgeleverd dan wordt dat een flinke score voor client#1 8)7
(echter ik snap die afkortingen nog nie helemaal dus kan er ook ff naast zitten ;) )

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Tijdens de laatste update was het 9M voor ARS en 14M voor DPC :)
Alleen wel 20M voor FreeDC :(

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104358

Anoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
We lopen aardig achter en ik mis voornamelijk hoge scores bij sf en mrmr. Hebben die last van de wissel???
Dy sein stykum un mieniemeega flusj aantoen... denkik. Ag, op sen teit sullun er wel weer un hoop _/-\o_ 'tjes hun rigting uid vlygun :)

daspas guhijmtahl! (klingon vs. suit-afrikani)

edit:
ze zullen ons bij blueprint toch niet een "speciale" proteïne gegeven hebben, omdat we anders "te goed" werden? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104358 op 18-03-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24192

Anoniem: 86133 schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
Hoe spaar ik met de CLI? Zonde om elke keeer te idlen @ flushen! :O
Wat voor CLI? Het komt er iig op neer dat je foldit/foldit.bat edit en de juiste flags er in zet, details zijn te vinden in readme1st.txt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43801

Anoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 22:28:
Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!

Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...

Gr. sf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

ik heb oom n koeien staante w8tenmetspoelen zo neen milln tam

Dit wel leesbaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Woei uploaden loopt weer eindelijk door ... de komende tijd ben ik nog wel effe bezig met uploaden :Y)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 43801 schreef op 18 maart 2004 @ 23:15:
[...]

Geen idee... Vrijwel alle koetjes staan in de nieuwe stal en zijn druk aan het grazen... Ook lijken ze hun origami-werk wel te uploaden... Het wordt er alleen niet bij geteld?! Het lijkt alsof ze allemaal hetzelfde werk doen, waardoor er maar voor 1 processor geteld wordt....?!

Het verontrust me nogal... Net nu ik morgen de hele dag naar CEBIT ben...

Gr. sf
ai, toch wel een kale install gedistribueerd? (dus zonder filelist.txt). Maargoed, dat gaat op voor de 1e complete run, daarna gaan ze allemaal weer hun eigen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Ik heb zojuist maar even een miljoen uitgepoept want we mogen gewoon niet onder ARS terecht komen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:06
Fear-factoR schreef op 18 maart 2004 @ 22:16:
Het lijkt me eerder dat een groot aantal van ons flinke problemen ondervindt van de proteïne change, met als gevolg dat men oude en nieuwe results niet kwijt kan.
Idd, we zijn slechts 10 miljoen omhoog gegaan tewrilj dit een veel snellere proteine is. Maar we zullen terug slaan. Ik zie ARS overigens ook niet echt mega hard gaan. Laten we morgen maar weer eens kijken hoe de stand van zaken zijn.

OVERIGENSEENIDEEOMDEFLUSHDRIEDAAGSETEVERLENGENMETNOGTWEEDAGEN?IVMSERVERSDIEERNIETMEERTEGENKUNNEN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

ikhebmijnuvoorgenomenelke5dagenteflushen,dusdevijfdetiendeenzenz.
zovoorkomikidletijdtijdenstuploadenenbenikstraxgeendagenbezigmettuploaden

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 18-03-2004 23:37 . Reden: verneuktedelayout ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

waaromdenkjedatheteenflushdriedaagsezouworden??? denkdatdeservershetdanwelmoetenkunnen. mijnideeisomeendagvantevoreneveneentopicteopenenomflushafsprekentemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
datlijktmijeengoedideeveterikgaverdermetsp@ren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Marcelloz schreef op 18 maart 2004 @ 22:31:
Tijdens de laatste update was het 9M voor ARS en 14M voor DPC :)
Alleen wel 20M voor FreeDC :(
13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder erg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Anoniem: 10747 schreef op 18 maart 2004 @ 23:38:
waaromdenkjedatheteenflushdriedaagsezouworden??? denkdatdeservershetdanwelmoetenkunnen. mijnideeisomeendagvantevoreneveneentopicteopenenomflushafsprekentemaken?
Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.

Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.

Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.

1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Anoniem: 21944 schreef op 18 maart 2004 @ 22:03:
Beter dat dan dat er mensen (DPC'ers) overmoedig zijn geworden.

Hij is niet alleen voor DPC kleine he!
Nee, maar de achterstand wordt wel sneller ingehaald, dat is een soort constante zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alsgehei mTa al j er rit e ertd an s laj edietogofer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 12:47

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

Anoniem: 86809 schreef op 18 maart 2004 @ 23:53:
[...]

13M daarvan is voor rekening van iemand die van teamless users afkomt. Ook niet leuk, maar minder erg |:(
Maar dat neemt niet weg dat ze maar liefst 20M uitgelopen zijn :'( :(

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
DaN g@ 1k \/\/€|_ Br€€Z@rt@@l geBruIkeN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Robkazoe schreef op 19 maart 2004 @ 00:32:
DaN g@ 1k \/\/€|_ Br€€Z@rt@@l geBruIkeN :P
Holy Crap dude ... _/-\o_

Als je het maar laat :P
offtopic:
En die andere sub-NL taaltjes ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik denk dat veel mensen de client nog gewoon op de spaarstand hebben staan, die gebufferde puntjes komen morgen wel los. Ik ben nu net begonnen met het versturen van m'n +/- 2000 gens, eindelijk is de uploadsnelheid weer een beetje normaal :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Mijn 1% berekening over het verlies bij het uploaden klopt wel degelijk; Ik heb echter niet vermeld dat ik beschik over een 100Mbit lijntje van de universiteit. Dat maakt natuurlijk veel uit. Het flushen gaat best rap en zodoende is er maar weinig vouwtijd verloren gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 15:40

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

dagstats zijn binnen. DPC 3e geworden op daily production ;(
Ik hoop dat MadMarky gelijk heeft

Zag trouwens dat ik op het nippertje nog een leuk paaltje erbij heb kunnen flushen vandaag. anderhalve meloen.

* Bubbles is toch wel een beetje O+ op dit proteïne

[ Voor 5% gewijzigd door Bubbles op 19-03-2004 00:51 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Mr_Atheist schreef op 19 maart 2004 @ 00:49:
Mijn 1% berekening over het verlies bij het uploaden klopt wel degelijk; Ik heb echter niet vermeld dat ik beschik over een 100Mbit lijntje van de universiteit. Dat maakt natuurlijk veel uit. Het flushen gaat best rap en zodoende is er maar weinig vouwtijd verloren gegaan. :)
De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.

edit:
Ow en thuis adsl ... :P

[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, als alles weer vlekkeloos loopt, produceert DPC min. 150 meloenen daily :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
VisionMaster schreef op 19 maart 2004 @ 00:55:
[...]

De machine die ik gebruik als workstation @ work heeft een 100MBit up/down op het internet.
De machine waarmee ik de grote crap aan results mee upload heeft een 1Gbit/s up/down met het internet ... en nee het schiet nogsteeds niet op.

edit:
Ow en thuis adsl ... :P
Hmm... ik stel een nader onderzoek in; Ik heb nu gewacht tot 1 generatie af was en toen gekeken hoeveel ik inmiddels geflushed had. Ik had er inmiddels 120 ofzo geflushed. Dat betekent dat ik per 120 generaties flushen 1 generatie extra kan doen. Maar ik produceerde nog wat load rond die tijd door DScaler en normale browse-activiteiten. Dus een 1% verhoging in de productie als de overhead van alleen het flushen weggelaten wordt is haalbaar... Het kan natuurlijk zo zijn dat er in de client nog meer pauze-momentjes zitten die ik nu niet heb gemeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Anoniem: 107560 schreef op 18 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Het is zo simpel, Je trekt de woorden wat uitel kaar en plakt ze aa nel kaar Snappie :)
ehm.. mja.. duh!!! :P
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.
Anoniem: 40441 schreef op 19 maart 2004 @ 00:12:
[...]

Ik neem jou alleen even als voorbeeld hoor, dus niets persoonlijks.

Hebben we dit niet een keertje gehad.
En dan vooral dat iedereen het dan ook nog eens nodig vind om het op een andere manier te doen.

Kunnen we niet weer gewoon blijven typen.
Bij ARS en FreeDC kunnen ze ook zelf wel rekenen en ze weten dus best wat wij kunnen doen aan punten en wat ze zelf kunnen.

1 keer voor de MF was leuk, maar het begint nu echt te vervelen hoor.
:)
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload |:(
Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg :D

[ Voor 9% gewijzigd door Fear-factoR op 19-03-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Damn, ik weet dat het al gezegd is maar ik moet toch even kwijt dat die stats van gister niet tof zijn :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Fear-factoR schreef op 19 maart 2004 @ 01:15:
[...]

ehm.. mja.. duh!!! :P
Ik heb alleen geen zin om elke dag 4 (of meer) pagina's tekst te "vertalen", ik heb wel iets anders te doen (ik wil er gewoon snel doorheen kunnen lezen).
Hiermee spreek ik ook voor veel andere DPC-ers, zoals AlliedComputers.
Daarom sluik ik me verder maar aan bij zijn betoog.

[...]

:)
edit: en ik hier bijna de hele dag te zeuren dat 1 van m'n clients niet upload |:(
Wat denk je; missing previous file.
2 results gepurged en nu zijn er 324 generations onderweg :D
Ik ben het met je eens en das beter nieuws.
Ik ben vannacht nog wel effe een tijdje aan het uppen.
Morgen eens kijken wat de stats doen voor DPC tenopzichte van Ars en FreeDC.
PesaH schreef op 19 maart 2004 @ 01:29:
Damn, ik weet dat het al gezegd is maar ik moet toch even kwijt dat die stats van gister niet tof zijn :( :( :(
Ja ... als de grootste flushers niks kwijt kunnen ... ;)
Ik heb betere hoop voor de komende tijd(en).

[ Voor 19% gewijzigd door VisionMaster op 19-03-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Jazeker, ook ik heb hoop, beter gezegd, ik heb het volste vertrouwen dat we #1 worden bij DF. Dat is echter iets anders ;) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

ik heb ook leuk (persoonlijk) nieuws: een all-time-DPCH-high: 22e :D woei! (en een nieuw persoonlijk flushrecord!! :))

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84341

hmz, niet liev.. wrom kan iedereen normaal uploaden terwijl mijn client na een aantal gens alweer de error geeft dat ie de server niet kan bereiken :(( damn, is niet liev ;(
Pagina: 1 2 Laatste