Toon posts:

[XP] elke minuut email geluid + nieuwe hardware*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de titel zegt het al, elke minuut of nog iets vaker krijg ik dat vrolijke geluidje van u heeft mail gevolgd door de "plop" van nieuwe hardware. Het is nu twee dagen zo en wat ik geprobeerd heb is kijken of er nieuwe processen actief zijn (nee).
Het irritante is dat het bij online gamen ook is, de computer doet het verder wel gewoon

Pas enkele dagen aangesloten hardware bekeken (microfoon), maar lijkt ook goed. Op virussen gescand, maar niets. Spybot gedraaid

Pas geinstalleerde software verwijderd (tweak xp pro), maar de geluidjes blijven maar komen, overigens zonder dat er echt mail is of nieuwe hardware gevonden word. Mijn fantasie is enigzins uitgeput nu, systeemherstel hielp ook niet.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:43

DataGhost

iPL dev

dat geluidje klinkt als nieuwe mail, maar dat is het niet. het is net anders en het betekent dat er net nieuwe hardware is aangesloten :)
dus kijk ff over welke hardware dat ballonnetje het heeft en kijk dan of het goed zit aangesloten (of haal het los ofc)
een mic doet dit niet, simpelweg omdat ie toch niet te herkennen is via een jack plug en geen aansturing nodig heeft.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erachter. Had verschillende kleine dingen samen die het deden ontstaan. Ten eerste de balloon tips uitgezet, zodat ik nergens een melding zag. Aangezet en het bleek gewoon spam (enquete) van chello quickfix 8)7 Wel blij dat het opgelost is :>