Toon posts:

Adsl sofware conflict??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik ben verhuist en niet meer achter een router een ADSL verbinding heb met XS4all gaat mijn verbinding om de drie uur offline. Dwz, mijn pc zegt online te zijn, de computer lampjes in het hoekie staan er nog maar mijn explorer, soulseek, msn etc doen niks meer en gaan spontaan offline. Daarna moet ik mijn pc opnieuw opstarten om weer programma's op het internet te runnen...
Waar kan dat nou aan liggen? Iemand een idee?
:+

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-05 11:56
Ik zou even al je netwerkshit verwijderen (protocols/kaarten enz) en na een reboot even de wizzard internetverbinding doen...

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Wat voor modem heb je om te beginnen?

Verwijderd

Topicstarter
Alcatel speed touch modum.

• Grimli
Ethernet, of nog een usb?

Verwijderd

Topicstarter
o, ethernet...

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 23:37

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

heb je een firewall, heb je nog een IP als je verbinding ophoudt, kan je nog pingen? kan je dat IP nog vernieuwen (en werk het dan weer?)

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik proberen zodra ie er weer mee kapt, ik laat het weten, maar volgens mij doet dat het allemaal nog. (laat het me eerst maar eens proberen)

• Grimli
Als je bij apparaatbeheer de eigenschappen van je netwerkkaart bekijkt, staat er dan ergens iets over dat je computer de kaart uit mag schakelen om energie te besparen?

En staat je modem in altijd aan modus? Ik heb geen idee hoe je dit in moet stellen, maar bij mij staat er bij het tabje 'connect' Mode, en daaronder always-on. Ik ga er dus van uit dat er ook nog andere modussen zijn waar hij in kan staan. Dit gaat overigens over zo'n nieuwe speedtouch

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1