Toon posts:

bad request

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Ik heb een samsung a800 en probeer via tagtag.com geuploade ringtones (.mmf) te downloaden via de a800. Alles gaat zoals het hoort, alleen bij het downloaden geeft ie constant de melding: "Bad request from mobile"

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar dit aan ligt?

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Beltoon voor Samsung A800 downloaden , dit topic al gelezen en de aanwijzingen opgevolgd?

Een duidelijkere topictitel zou in het vervolg ook makkelijk zijn, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Verwijderd

Topicstarter
megter schreef op 18 maart 2004 @ 00:24:
Beltoon voor Samsung A800 downloaden , dit topic al gelezen en de aanwijzingen opgevolgd?
Ja, ik heb zo'n beetje alles over de A800 gelezen.

Ik upload naar tagtag.com in .mmf formaat en dit wordt daar ondersteund. Toch krijg ik telkens de melding "bad request from mobile"

Wanneer ik gewoon een ringtone download via een van de duizenden daarvoor bestemde sites, is er trouwens geen enkel probleem.

Wie kan mij helpen, want dit heeft me al een flinke hoeveelheid belminuten gekost zonder ook maat enig resultaat.

BVD

Verwijderd

Topicstarter
niemand kan mij hier iets over vertellen ?

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb het vermoeden dat je net zoals bij mijn probleem idd een .htaccess file moet aanmaken oid..

check anders ff [rml][ W@P] Script voor mmf download link[/rml] voor details..

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
dat kan misschien voor een eigen wapsite en dat ga ik ook zeker proberen, maar dit probleem gaat over het downloaden van .mmf files bij tagtag.com Zo'n beetje de hele wereld kan hier downloaden behalve moi !

Ik heb ook samsung en vodafone een email gestuurd maar deze laten het ook niet echt snel weten.

Verwijderd

Topicstarter
Bij het plaatsen van .htacces geeft ie een "http 403"

Verwijderd

Topicstarter
iemand misschien een reactie ?

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Hoi :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
Jij mag zodirect even je email checken.

Topicstarter: In die .htaccess moet je wel de juiste MIME-types plaatsen, een lege .htaccess zal inderdaad vreemde effecten gaan geven (403 error zou zomaar kunnen inderdaad).

Verwijderd

Topicstarter
krijg ik een e-mail ?

Een 403 is toch "forbidden" ? dan is het toch een Chmod kwestie?
Wat moet ik dan in dat .htacces bestand zetten ?

Mijn provider (protagonist) zegt dat de server WAP ondersteunt en ze hebben zelfs een tutorial op hun site staan

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

krijg ik een e-mail ?

Nee, jij niet, MVC

[ Voor 6% gewijzigd door megter op 21-03-2004 15:20 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Pagina: 1