Ik heb het volgende probleem, ik heb een film in XVID of DIVX op mijn HD.. 700MB geen, ongeveer 40 GB vrije C:\ ruimte en ik wil die omzetten naar 4.7 GB om te branden op een DVD met mijn lite-on SOHW 812-s en NEro 6 (vision expres).
Het gaat allemaal goed.. er staat 3 uur remaining.. helaas bij 2 uur aangekomen begint hij te kraken en te ratelen en gaat de tijd omhoog.. plots ... je C: zit VOL!
Ik kijk in documents and settings \ local settings\ Temp
Zie ik dat nero vision express daar voor 40 GB aan temp bestanden heeft gemaakt!
Sorry hoor maar dat is toch niet normaal! Weet iemand hier raad mee? Bij de wizard zei hij nog dat het 4 GB zou worden
De temp bestanden zijn van het formaat:
NVE1A1.tmp tot en met NVE348.tmp verschilllend in grote van 25 MB tot 1 GB
5073 kbps staat er dat de film wordt... das normaal toch of niet? Of hey als ik het omreken.. 5 MB/s * 60 (seconden) * 90 (minuten) = 27.000 = 27 GB... hier klopt iets niet of wel
moet ik hem soms 507 kbps maken ofzo
Het gaat allemaal goed.. er staat 3 uur remaining.. helaas bij 2 uur aangekomen begint hij te kraken en te ratelen en gaat de tijd omhoog.. plots ... je C: zit VOL!
Ik kijk in documents and settings \ local settings\ Temp
Zie ik dat nero vision express daar voor 40 GB aan temp bestanden heeft gemaakt!
Sorry hoor maar dat is toch niet normaal! Weet iemand hier raad mee? Bij de wizard zei hij nog dat het 4 GB zou worden
De temp bestanden zijn van het formaat:
NVE1A1.tmp tot en met NVE348.tmp verschilllend in grote van 25 MB tot 1 GB
5073 kbps staat er dat de film wordt... das normaal toch of niet? Of hey als ik het omreken.. 5 MB/s * 60 (seconden) * 90 (minuten) = 27.000 = 27 GB... hier klopt iets niet of wel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 23:12 ]