Hoi,
ik heb nu sinds een week het volgende probleem, en ik vroeg me af of ik de enige ben ermee.
Ik kan sinds een week nietmeer inloggen op msn, en nietmeer me hotmail poppen.
Als ik op me werk zit gaat dit zonder problemen. Ik heb dus ook het idee dat Casema/Wanadoo hier achter zit gezien de huidige dns changes.
Als ik bv een tracert doe naar de server waar je hotmail popped, komt die niet verder dan een wanadoo router?
Is hier een zinnige oplossing voor? Ik heb nog niet naar de helpdesk kunnen bellen door de lange dagen die ik gemaakt heb, dus ik hoop dat misschien iemand mij voor is geweest.
ik heb nu sinds een week het volgende probleem, en ik vroeg me af of ik de enige ben ermee.
Ik kan sinds een week nietmeer inloggen op msn, en nietmeer me hotmail poppen.
Als ik op me werk zit gaat dit zonder problemen. Ik heb dus ook het idee dat Casema/Wanadoo hier achter zit gezien de huidige dns changes.
Als ik bv een tracert doe naar de server waar je hotmail popped, komt die niet verder dan een wanadoo router?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Tracing route to go.msn.com [207.68.172.249] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms my.router [192.168.1.1] 2 19 ms 18 ms 126 ms c3eea1c01.cable.wanadoo.nl [62.234.28.1] 3 120 ms 198 ms 208 ms cd51134e1.cable.wanadoo.nl [213.17.52.225] 4 * * * Request timed out. 5 * * * Request timed out. 6 * * * Request timed out. 7 * * * Request timed out. 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. |
Is hier een zinnige oplossing voor? Ik heb nog niet naar de helpdesk kunnen bellen door de lange dagen die ik gemaakt heb, dus ik hoop dat misschien iemand mij voor is geweest.