Wat gebeurt er met inactieve accounts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb een vraag, ik las net in SeM een topic over iemand die een nickchange wou naar een nick van een inactive user. Hij postte een stukje offtopic daarin:
offtopic:
En nu we toch bezig zijn , wat gebeurt er eigenlijk als de oorspronkelijke eigenaar inlogt? Ik dacht dat de nickname veranderd werd in [Nickname]|IA, maar dan zou de diegene niet meer in kunnen loggen.
Aangezien dat topic nu weg is heb ik nooit het antwoord hierop kunnen lezen. Wat gebeurd er nou als ik een tijd inactief ben, iemand krijgt de nick Erazzzer en ik wil weer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Vrij simpel, jij probeert dan in te loggen als Erazzzer, en je komt er achter dat je password niet meer klopt :) Of de nieuwe eigenaar moet toevallig hetzelfde password hebben :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Er is geen officiele policy over, maar onze vuistregel: als je wil nickchangen naar een bestaande nick en die persoon is 6+ maanden niet langsgeweest wordt die persoon gerenamed naar Nick|IA (inactive) en krijg je de nick. Als de originele gebruiker dan weer terugkomt vind ie vanzelf de gathering(at)t.net mailbox en mag ie een nieuwe kiezen :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dan klopt je nickname niet meer, en krijg je een foutmelding.
Dan probeer je je nick & email-adres in te vullen, en ook dat gaat niet, omdat hij aan een andere account vastzit waarvan je de naam niet weet. Op dat moment krijg je een berichtje te zien dat gathering@tweakers.net kunt mailen als er iets helemaal fout is gegaan.
En als je dat doet, dan kunnen wij met je email-adres je accountnaam terugvinden.
Maar om heel eerlijk te zijn is dat nog niet voorgekomen zolang ik dat rooie plusje achter m'n nick heb staan :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Misschien is dit wel handig om aan te geven op het moment dat iemand registreert (Algeme voorwaarden). Want misschien krijg je dan gezeik van bla bla, toen had ik die nick en heb er nog steeds recht op :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Maar het lijkt me dat je wel kan inloggen met |IA achter je naam. Dus als ik inactive ben en mijn nick wordt veranderd in December|IA, maar ik na een jaar weer terug kom dan log ik gewoon in met December|IA en m'n oude password. Of wordt het password ook veranderd? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 18:10

Basszje

Reisvaap!]

December schreef op 17 maart 2004 @ 22:35:
Maar het lijkt me dat je wel kan inloggen met |IA achter je naam. Dus als ik inactive ben en mijn nick wordt veranderd in December|IA, maar ik na een jaar weer terug kom dan log ik gewoon in met December|IA en m'n oude password. Of wordt het password ook veranderd? :)
Ik denk het niet, en ja dat zou gewoon kunnen. Maar dan moet iemand dat wel bedenken ;)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Je zal maar net 2 jaar in de gevangenis hebben gezeten zonder i-net en je bent eindelijk vrij... en het enige wat je nog had was je GoT status. Blijkt dat dat ook nog is verdwenen is. :;( :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Chello200 schreef op 17 maart 2004 @ 22:40:
Je zal maar net 2 jaar in de gevangenis hebben gezeten zonder i-net en je bent eindelijk vrij... en het enige wat je nog had was je GoT status. Blijkt dat dat ook nog is verdwenen is. :;( :P
Gevangenis zonder i-net in Nederland? Kom op, die lui hebben een paradijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

left part of the evil twins

Basszje schreef op 17 maart 2004 @ 22:38:
[...]

Ik denk het niet, en ja dat zou gewoon kunnen. Maar dan moet iemand dat wel bedenken ;)
Soms tiep ik stiekem -IA ipv met een verticale streep om te pesten ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, de mensen die op |IA gaan zijn nu eenmaal niet de mensen die erg vaak op Gathering komen, dus ik gok ook niet dat ze op de hoogte zijn van de |IA 'regel'.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

moto-moi schreef op 17 maart 2004 @ 22:42:
Mjah, de mensen die op |IA gaan zijn nu eenmaal niet de mensen die erg vaak op Gathering komen, dus ik gok ook niet dat ze op de hoogte zijn van de |IA 'regel'.
offtopic:
erkens|IA :( :+

edit:

nog ff een ot-addon, geen zin om te kicken voor zoiets :P
ik vond dit ook wel een leuke: Merely|IA :P

[ Voor 21% gewijzigd door Erkens op 18-03-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684