Toon posts:

MMORPG: EA: Earth en Beyond einde op 22-9-2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Electronic Arts kondigde vandaag aan dat Earth en Beyond (MMORPG > Space) per 22-9-2004 eindigt.
Nieuwsbericht:
http://www.earthandbeyond..._article.jsp?news_id=1827

Ik speel het spel zelf al 1,5 jaar en vind het dan ook erg jammer.
De manier waarop dit is gegaan is ook niet helemaal correct denk ik. EA denkt vooral aan geld verdienen en heeft lak aan de "community".

Laatste paar maanden zijn de patches al slapjes, laatste 4 weken werd er geen nieuws meer gebracht door de developpers. er waren al veel geruchten, nu is het zeker.

Het spel zal tot het einde "statisch" doordraaien, ie: geen updates meer, geen Game masters en alleen een klein server maintenance team. (terwijl je dus nog wel moet betalen :s)

www.ebportal.com is de "spreekbuis" van de community, daar kun je meer vinden wat betrefd reacties en speculaties van spelers.

ik weet het niet precies hoeveel, maar het spel heeft nog een aantal duizenden subscribers.

Ik vind het jammer dat Electronic Arts op deze manier met klanten omgaat, degene die het spel gespeeld hebben zullen ook zeggen dat het spel heel goed in elkaar gezet is, maar er nooit enige reclame voor is gemaakt, nadat EA WestWood Studios heeft overgenomen. ;(

Enfin, wilde het gewoon even meedelen, aangezien ik hier ooit een draadje over E&B heb gezien.
En daarnaast natuurlijk als waarschuwing, het kan zomaar afgelopen zijn.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Het is altijd spijtig als er een MMORPG kopje onder gaat, maar bij Earth & Beyond zat het er wel een beetje aan te komen. En het is ook jammer dat EA weer eens moet laten zien dat ze alleen aan geld denken, want enkele duizenden subscribers vind ik toch nog wel redelijk wat, maar EA blijkbaar niet...

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
De hele community hoopt nu ook op een losbraak van westwood van EA (ALS dat nog mogelijk is)
of een andere developper die leven wil blazen in een game met veel potentie.

E&B is officieel nooit in de EU uitgebracht, maar kent honderen zo niet duizend EU leden. ik ken zowiso al 15 mensen hier in de buurt die het spel spelen. aantal duizend subscribers, zonder enige vorm van reclame wil best iets zeggen denk ik :) .

Anyway, ik denk dat EA de meeste games / developpers geen goed heeft gedaan.
ze slokken veel op, maar de kwaliteit gaat er niet op voorruit.