[XP] Verkenner onthoud instellingen niet*

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 13:02

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb er al op gezocht maar nergens kunnen vinden. Mijn verkenner (Windows XP) onthoud de instellingen niet zoals ik ze heb als ik hem afsluit.

Bijvoorbeeld: Ik zet de status balk aan en vergroot de verkenner een klein beetje. Sluit hem af en weer op, hoppa weer zoals hij eerst was (zonder status balk en een stukje kleiner).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn verkenner zijn instellingen onthoud? Zit dit in een bepaalde file ofzo, of zie ik iets gigantisch over het hoofd?

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Heb hem al, jullie zullen wel denken dat is snel. Maar bedacht me net iets toen ik hem net gepost had.

Verwijderd

vertel er dan iig bij wat het was. dan heeft de topic nog een klein beetje zin...

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
post dat dan ff voor de mensen die de zoek functie gebruiken :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
ff restore previous folder windows at logon aanvinken bij folder options/view

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:29

ikbenwouter

! w t R

Sorry voor de kick maar ik heb precies hetzelfde probleem en alle oplossingen die genoemd worden (veel gevonden in de search) heb ik geprobeerd maar niets werkt.

Ik heb bijvoorbeeld de (C:) map goed ingesteld (status bar aan gezet) en ik doe tools->folder options->view->like current folder zodat de status bar in elke map aan zou moeten staan.

Nu zou de status bar aan moeten staan als ik verkenner opnieuw open maar dan is hij meteen weer weg.
Ook heb ik tools->folder options->view->restore previous folder windows at logon anstaan en tools->folder options->view->remember each folder's view settings uitstaan.

Ik kom er dus niet uit!

........................................................................................................................................................

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:29

ikbenwouter

! w t R

Niemand?
Dat wordt een format c: :)

........................................................................................................................................................

Pagina: 1