Het is echt ongelofelijk, maar waar.
Ik heb dus met het volgende systeem een fucking hitte probleem;
Antec Sonata (380w voeding)
Asus A7N8X Rev 2
AMD XP 2500+@3200+
2 x 256MB DDR400
ATi Radeon 9700
zie topic
Prime95 loopt vast ?
(ik dacht eerst een whisperrock III te hebben maar blijkt dus een Falconrock II te zijn)
Maar goed, ik denk dus, goh iedereen heeft zo'n succes met de Zalman 7000A-CU laat ik die nemen, dan ben ik vast van alle hitte problemen af.
MOOI NIET DUS
Dit fuck CPU wordt nu dus alleen nog maar warmer en loopt na 1 minuut al vast.
Ook zonder zijplaat op het systeem
Wat is hier in godsnaam mis gegaan ???
Wat ik heb gedaan is allemaal volgens de boekjes;
- Oude koeler eraf
- CPU ff schoongemaakt met een wattestaafje met hierop een of ander goedje dat heet Tendo's Gedenatureerde alcohol 70% (op de zijkant van het potje staat SAMENSTELLING: spiritus ketonatus dil.)
- Nieuwe Zalman koelpasta op de CPU aangebracht.
- vervolgens volgens de handleiding de cooler erop gezet (brackets op het mainbord geschroeft met overal van die kartonnetjes tussen de schroefjes)
En hup draaien maar................ NOT
Ik heb dus met het volgende systeem een fucking hitte probleem;
Antec Sonata (380w voeding)
Asus A7N8X Rev 2
AMD XP 2500+@3200+
2 x 256MB DDR400
ATi Radeon 9700
zie topic
Prime95 loopt vast ?
(ik dacht eerst een whisperrock III te hebben maar blijkt dus een Falconrock II te zijn)
Maar goed, ik denk dus, goh iedereen heeft zo'n succes met de Zalman 7000A-CU laat ik die nemen, dan ben ik vast van alle hitte problemen af.
MOOI NIET DUS
Dit fuck CPU wordt nu dus alleen nog maar warmer en loopt na 1 minuut al vast.
Ook zonder zijplaat op het systeem
Wat is hier in godsnaam mis gegaan ???
Wat ik heb gedaan is allemaal volgens de boekjes;
- Oude koeler eraf
- CPU ff schoongemaakt met een wattestaafje met hierop een of ander goedje dat heet Tendo's Gedenatureerde alcohol 70% (op de zijkant van het potje staat SAMENSTELLING: spiritus ketonatus dil.)
- Nieuwe Zalman koelpasta op de CPU aangebracht.
- vervolgens volgens de handleiding de cooler erop gezet (brackets op het mainbord geschroeft met overal van die kartonnetjes tussen de schroefjes)
En hup draaien maar................ NOT