Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

S300M + datakabel + Easy GPRS => werkt niet!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!

Ik heb recent de datakabel PCB037DBE aangeschaft en wilde hiermee via de seriele compoort mijn Samsung S300M aansluiten. EasyGPRS v2.1.8 geinstalleerd maar het werkt tot mijn frustratie dus absoluut niet! :( Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen??? Kwor gek! 8)7
Alvast bedankt!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 20:45:
HELP!

Ik heb recent de datakabel PCB037DBE aangeschaft en wilde hiermee via de seriele compoort mijn Samsung S300M aansluiten. EasyGPRS v2.1.8 geinstalleerd maar het werkt tot mijn frustratie dus absoluut niet! :( Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen??? Kwor gek! 8)7
Alvast bedankt!
Vertel eerst eens wat je allemaal wel gedaan hebt. Wat voor foutmelding krijg je? Zo kunnen wij je niet goed helpen.
Voor het Samsung S300(M) model is trouwens een apart topic, zie [rml][ Samsung S300] specs/ervaringen/probs[/rml]

(Waarom vindt trouwens de search dit topic niet?)

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Verwijderd

Topicstarter
Topic wel gevonden met de Search, maar geen antwoord in kunnen vinden.

Ik heb EasyGPRS geinstalleerd en de kabel aangesloten en mijn telefoon. Ik heb maar 1 COM poort, dus de keuze is beperkt.

Bij de installatie van EasyGPRS installeert hij een GPRS-modem, deze heb je volgens mij alleen nodig als je het internet op wil via de telefoon. Als ik de diagnostische gegevens opvraag nadat het modem is geinstalleerd geeft Xp Pro de melding dat hij niet kan communiceren met het modem.

Als ik EasyGprs opstart en hem instel op COM1, dan is er ten eerst al geen knop om verbinden te maken met de telefoon, maar met F3 doet hij hetzelfde geloof ik. Onderin komt te staan "Nothing" ipv het merk en type van mijn telefoon.

Ik krijg dus geen verbinding met de telefoon. Ik wil gewoon mijn SMSjes en Telefoonboek eruit halen :( Oja, ook nog op een andere pc met Winxp en nog een andere pc met Win98Se geprobeerd EN nog op een laptop met Win95, maar allen zonder resultaat.

Ik vermoed dat die kabel niet goed is, maar bij SalesPlaza zeiden ze dat de kabel geschikt was voor S300M.

Verwijderd

een vraagje!
ik heb me gisteren de samsung S300M aangeschaft,en ben er voorlopig zeer tevreden van!
nu heb ik me op de site van samsung het programma EASY GPRS gedownload en geïnstalleerd.kan ik nu afbeeldingen naar mijn gsm uploaden ? en is dit gratis ?
via infrarood poort dan wel te verstaan.

ik ken er niet zoveel van,maar zou graag wat afbeeldingen willen gewoon uploaden via infrarood gratis.
gaat dit ? en hoe ?

alvast bedankt !!
groetjes
Judith

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:47:
een vraagje!
ik heb me gisteren de samsung S300M aangeschaft,en ben er voorlopig zeer tevreden van!
nu heb ik me op de site van samsung het programma EASY GPRS gedownload en geïnstalleerd.kan ik nu afbeeldingen naar mijn gsm uploaden ? en is dit gratis ?
via infrarood poort dan wel te verstaan.

ik ken er niet zoveel van,maar zou graag wat afbeeldingen willen gewoon uploaden via infrarood gratis.
gaat dit ? en hoe ?

alvast bedankt !!
groetjes
Judith
hee vraagje ik wil dat programma ook downloaden maar het is van de site afgehaals is het mischien mogelijk dat je het prggie naar me toe stuurd

alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb ook een samsung s300 en heb ook een datakabel. Ik het het progje EasyGPRS geinstalleerd, maar ik kan geen verbinding maken met het programmaatje. Hij kan geen verbinding maken met de modem, er komt te : FOUT IN AT COMMANDO! de kabel is aangesloten op de serieel poort com1. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb de instelling van Hi prepay.
Pagina: 1