Speciaal icoontje bij nieuwsjes om spelfouten te melden?

Pagina: 1
Acties:

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Zou het nou niet eens aardig zijn dat er een klein icoontje bij elk nieuwsbericht zou komen om kleine foutjes door te geven? :)
Dat is voor de auteurs misschien ook wel makkelijk om na 5 minuten na het posten even te checken of er toch nog iets mis is met het artikel.

Gelukkig is het op T.net niet zo erg als FoK waar de eerste 20 reacties over een typefout gaan als er een in het bericht zit.

Senile! Senile Oekaki

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb je reactie afgesplitst aangezien het niets met het oorspronkelijke topic te maken had.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

zoiets als de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif hier is?

lijkt me erg handig :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Bijvoorbeeld zo'n handje zou aardig zijn.

En misschien een waarschuwing als je hem niet gebruikt en toch met een reactie over spelfouten komt. Een OW is misschien wel een beetje streng. :)

Senile! Senile Oekaki

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:30
Lijkt me een goed idee, de thread wordt zo niet verpest, en de drempel is een stuk lager dan het aanmaken van reageren in een draadje ervoor op het forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 17-03-2004 20:17 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Ach, zoveel moeite is het toch niet om het even te melden in het topic dat daarvoor bedoeld is?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:30
denk dat het niet bij alle gebruikers bekend is, blijkens het grote aantal meldingen dat er steeds gedaan worden op de FP.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Maverick schreef op 17 maart 2004 @ 20:29:
denk dat het niet bij alle gebruikers bekend is, blijkens het grote aantal meldingen dat er steeds gedaan worden op de FP.
Valt nogal mee in mijn beleving. Bovendien hou je altijd mensen die geen FAQs lezen en dus ook een "meldpunt" niet zullen vinden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1