Outlook Express vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Heey,

M'n moeder heeft outlook op d'r computer zitten. Daar emailt ze mee en ze krijgt emailtjes :P Maar het probleem is dat als ze een bijlage van bijvoorbeeld word krijgt, dan word er gezegd: Outlook Express heeft de volgende onveilige bestandsbijlagen in deze email ontoegankelijk gemaakt, "de bijlagen". Bij de eerste keer dacht ik, zal wel een virus zijn oid, maar nu gebeurd het dus altijd! Dit gebeurde pas nadat ik de computer geformateerd heb. Daarvoor was het altijd goed. Nooit hoefde ik toen iets aan de instellingen te veranderen oid. Installeren en hij deed het. Dus waarom doet ie het nu dan niet?

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door BvK P4 op 17-03-2004 19:38 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Je beveiligingsinstellingen staan te hoog...kan je instellen bij Opties

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ga naar : Extra --> Opties --> tabblad beveiliging ---> vakje uitvinken met : openen van bijlage...bla.bla..niet toestaan.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Staat letterlijk in de FAQ: Outlook (Express) blocked attachments?

Neem voortaan voor je een vraag stelt even het stappenplan door, je kunt een hoop zelf oplossen als je even zelf zoekt ;)

Dit topic is gesloten.