[XP] progs in configuratiescherm sluiten af*

Pagina: 1
Acties:

• Jarwik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 15:51
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem ,ik heb al geprobeert te zoeken maar kan niets vinden wat er op lijkt.
Ik draai WinXP.
Als ik in het configuratiescherm iets wil openen b.v. internet opties of software, systeem opent hij het heel even en sluit gelijk weer af.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten want dit is vrij irritant.
Bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Scan eens voor virussen en Spyware? :)

Verwijderd

Hoi,

Ik heb dus ook een soortgelijk probleem. Als ik bijv. regedit open blijft deze heel even geopend en sluit daarna automatisch. Af en toe krijg ik ook een melding dat windows wordt afgesloten, ik krijg dan een schermpje met een countdown waarna XP dus automatisch de pc restart en gisteren had ik zelfs een soort error waarbij XP zei dat ie iets niet kon opslaan door een memory error. Ik zal in ieder geval vanmiddag even memtest erop loslaten om te kijken of het niets met het geheugen te maken heeft.

Groeten,
Maurice

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 08:25:
Hoi,

Ik heb dus ook een soortgelijk probleem. Als ik bijv. regedit open blijft deze heel even geopend en sluit daarna automatisch. Af en toe krijg ik ook een melding dat windows wordt afgesloten, ik krijg dan een schermpje met een countdown waarna XP dus automatisch de pc restart en gisteren had ik zelfs een soort error waarbij XP zei dat ie iets niet kon opslaan door een memory error. Ik zal in ieder geval vanmiddag even memtest erop loslaten om te kijken of het niets met het geheugen te maken heeft.

Groeten,
Maurice
Blaster. Zet snel je firewall aan en ga daarna hier verder.