:?Sorry dat ik het niet goed gedaan heb. Ik ben heel nieuw met de pocket pc. Ik dacht dat dit de site was van de Medion Pocket PC. Op mijn pocket pc staat alleen maar de tekst Medion Pocket PC. Het is de laatste uitgave van de Aldi met navigator. Ik heb contact gehad met de helpdesk van Medion en daar kreeg ik geen duidelijk antwoord van. Ik heb het een en ander gelezen over wifi en weet dat je dan iets moet kopen om je computer te kunnen instaleren. Maar telt dit ook voor deze pocket pc. Ik kom er niet achter.
Je gaat in dit forum wat "Opslagmedia & I/O Controllers" heet geen reactie krijgen hierop. Het moet in het forum "Gadget Talk" gezet worden.
Toen je vorige topic gesloten werd stond er toch dat je even moest lezen wat de regels zijn etc op het forum, dan had je kunnen lezen dat je vraag hier niet thuis hoort.
Toen je vorige topic gesloten werd stond er toch dat je even moest lezen wat de regels zijn etc op het forum, dan had je kunnen lezen dat je vraag hier niet thuis hoort.
[ Voor 17% gewijzigd door ViNyL op 17-03-2004 19:21 ]
Opslagmedia & I/O Controllers » Gadget Talk
De volgende keer wel beter rond op GoT kijken eer je een topic opent .. In GT wordt o.a. over pockets gesproken en hier in OM louter over harddisks, CD/DVD lezers/branders/media en I/O controllers. Dat blijkt overigens wel duidelijk uit de FAQ's van desbetreffende subforums, wat weer betekent dat je deze geeneens hebt doorgenomen. Dat is toch wel een van de vereisten eer je hier op GoT een topic opent. Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]
De volgende keer wel beter rond op GoT kijken eer je een topic opent .. In GT wordt o.a. over pockets gesproken en hier in OM louter over harddisks, CD/DVD lezers/branders/media en I/O controllers. Dat blijkt overigens wel duidelijk uit de FAQ's van desbetreffende subforums, wat weer betekent dat je deze geeneens hebt doorgenomen. Dat is toch wel een van de vereisten eer je hier op GoT een topic opent. Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]
Als jouw Medion PPC (ik ken em niet..) Compact Flash en/of SDIO sloten heeft, dan kan je er een wifi CF of SD kaart in prikken. Met bijgeleverde drivers/apps heb je dan WiFi op je Medion
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
De Medion PocketPC heeft wel een SD-slot, maar ik weet niet of he IO is (ik dacht het eigenlijk niet). Lees anders eens het Medion PocketPC topic door, ik dacht dat ik het daar wel ergens had zien staan.
edit:
wilde je ff vertellen dat er idd WiFi op de Medion kan, maar zo te zien heb je mijn linkje van hierboven gevolgd en al antwoord gekregen op die vraag
wilde je ff vertellen dat er idd WiFi op de Medion kan, maar zo te zien heb je mijn linkje van hierboven gevolgd en al antwoord gekregen op die vraag
[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 18-03-2004 13:36 ]