Toon posts:

[C#] naar [VB.net] convertor?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me voorstellen dat menigeen na het lezen van de topictitel zich afvraagt waarom iemand in godsnaam deze conversie zou willen doen, maar ik heb een goed excuus:

Ik wil iemand een beetje op weg helpen met programmeren...deze persoon is op school verplicht VB.Net te gebruiken (C# is dus geen optie - een grof schandaal IMHO, maar goed...).
Nou heb ik een simpel Windows.Forms progje in elkaar geflansed (een "Memory"-spel) wat ongeveer 25 minuten werk is geweest. Aangezien ik op internet meerdere C#-to-Vb.Net convertors was tegengekomen was ik in de veronderstelling dat het dus geen probleem zou zijn om deze vrij beperkte lap code ff om te zetten. Dit bleek een verkeerde veronderstelling.

Nadat ik de 87(!) errors als gevolg van de conversie er handmatig uit heb geplukt, crasht de VB.Net versie eigenlijk meteen.

Nou is mijn vraag: Bestaat er een dergelijke convertor die ook echt werkt? Zo ja, welke...?

BVD

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Het grootste verschil tussen C# en VB.NET is hun syntax. Als je 't een kunt is het makkelijk om naar het andere over te stappen.
Het is ook niet de bedoeling om hier ergelijke programmatjes te vragen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.