Toon posts:

Witte zijbalk op msn community overlappen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey peeps..
Vraagje.
Ik ben medebeheerder van een msn community ( i know it's just for fun )
Ik vraag me echter iets af..
Standaart zit er op elke msn com een de linkerkant van je scherm een grote witte balk waarin wat namen kunnen staan die je aan kunt klikken,en op die manier navigeer je door de com heen.
Nadeel is dat het niet echt een aantrekkelijk iets is.
Nu echter mijn vraag : kan ik bv met frontpage een soort overlay pagina maken die die witte balk bv overlapt door een gekleurde balk met zelf gemaakte buttons ?
Dus met frames werken zeg maar.
En op die manier die witte balk ehm uit het zicht te werken zeg maar.
Greetz Zone

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
je kunt een layer aanmaken met behulp van een div die je via css absoluut positioneert.... ik vraag me af of msn dit toestaat, maar dat is een ander verhaal

code:
1
<div style="position:absolute;left:0px;top:0px;"></div>

edit: is eigenlijk wel een basic vraagje hoor :X

[ Voor 17% gewijzigd door faabman op 17-03-2004 17:43 ]

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=20276012,noline]faabman schreef op 17 maart 2004 @ 17:45
edit: is eigenlijk wel een basic vraagje hoor :X
Het zal gerust een basic vraag zijn ( als je het antwoord weet tenminste)
Maar het is iig zo basic dat de combinatie msn+com+zijbalk geen hits opleverde die ik kon gebruiken ;)
Maar als je dat al basic vond zul je van deze wel kunnen janken denk ik.....
Dat stukje tikwerk wat je neer hebt gezet , moet ik dat gewoon in de html pagina ergens tussen de head of body tags plaatsen ?

Verwijderd

hmm het is hier geen, help-de-n00b-helpdesk, google voor al uw vragen, niet hier.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Offtopic: De TS geeft zelf al aan gezocht te hebben, dus kan het geen kwaad om te helpen hoor.

Net zoals Faabman al zegt: Met een div kun je hem via css een exacte positie geven.
Ik ben alleen niet thuis in css :)

Verwijderd

Dit is basic kennis en als je, je op dit forum begeeft wordt er wel iets meer van je verwacht dan zo'n basic html vraag, want dat is het. Lees de FAQ maar, staat er allemaal keurig in.
Welkom in W&G!

Dit forum is gericht op alles uit de grafische industrie, van webdesign tot drukkerij, het hoort er allemaal bij. Er komen hier ook veel mensen die al enige tijd werkzaam zijn in de grafische wereld, vandaar dat het niveau hier redelijk hoog is, en dat willen we graag zo houden. Op die manier blijft het forum interessant voor iedereen.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Tis basic, en tevens ook niet netjes wat je wilt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.