Ja, je zal wel denken wat dom om een prob in windows te posten onder dit gedeelte, maar deze error komt door m'n hardware ( zeggen paar lui ) Als dit niet zo is, mijn excusses hiervoor.
Ik heb hetvolgende probleem, namelijk dat om een uur ofzo ( niet constant, maar soms ineens ) krijg ik een error dat een applicatie niet kan worden weggeschreven in het geheugen ( als ik het goed zeg ).
Kheb al gezocht op search hier, maar omdat er zoveel windows fouten zijn, kun je deze er zowat niet uithalen ( al weekje bezig met oorzaak aan't zoeken ).
Verder heb ik al geprobeerd mijn windows opnieuw te installeren, een andere windows heb ik ook al geprobeert, maar het wil niet baten. M'n computer is virus vrij en spyware vrij.
In eerste instantie denk je meteen, van het is z'n geheugen ( van computer dan
), maar ik heb dit geheugen net nieuw, en met memtest geeft hij geen fouten aan, dus waar kan dit aan liggen ? Zou dit ook eventueel kunnen liggen aan m'n hd, want volgens mij is die ook half aan afsterven.
Ff voor de duidelijk een screenshot :

Ik heb hetvolgende probleem, namelijk dat om een uur ofzo ( niet constant, maar soms ineens ) krijg ik een error dat een applicatie niet kan worden weggeschreven in het geheugen ( als ik het goed zeg ).
Kheb al gezocht op search hier, maar omdat er zoveel windows fouten zijn, kun je deze er zowat niet uithalen ( al weekje bezig met oorzaak aan't zoeken ).
Verder heb ik al geprobeerd mijn windows opnieuw te installeren, een andere windows heb ik ook al geprobeert, maar het wil niet baten. M'n computer is virus vrij en spyware vrij.
In eerste instantie denk je meteen, van het is z'n geheugen ( van computer dan
Ff voor de duidelijk een screenshot :

offtopic:
De software hier gepost is allemaal legaal
De software hier gepost is allemaal legaal