Toon posts:

Error in Windows - door hardware ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je zal wel denken wat dom om een prob in windows te posten onder dit gedeelte, maar deze error komt door m'n hardware ( zeggen paar lui ) Als dit niet zo is, mijn excusses hiervoor.

Ik heb hetvolgende probleem, namelijk dat om een uur ofzo ( niet constant, maar soms ineens ) krijg ik een error dat een applicatie niet kan worden weggeschreven in het geheugen ( als ik het goed zeg ).

Kheb al gezocht op search hier, maar omdat er zoveel windows fouten zijn, kun je deze er zowat niet uithalen ( al weekje bezig met oorzaak aan't zoeken ).

Verder heb ik al geprobeerd mijn windows opnieuw te installeren, een andere windows heb ik ook al geprobeert, maar het wil niet baten. M'n computer is virus vrij en spyware vrij.

In eerste instantie denk je meteen, van het is z'n geheugen ( van computer dan :P ), maar ik heb dit geheugen net nieuw, en met memtest geeft hij geen fouten aan, dus waar kan dit aan liggen ? Zou dit ook eventueel kunnen liggen aan m'n hd, want volgens mij is die ook half aan afsterven.

Ff voor de duidelijk een screenshot :

Afbeeldingslocatie: http://www.lam-lan.nl/Freek/Images/error.jpg

offtopic:
De software hier gepost is allemaal legaal

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je hebt je PC overklokt. Ga hem eerst eens terugklokken en probeer het dan nog eens.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, idd ik heb m'n pc overgeclockt maar met m'n vorige geheugen, Dane Elec kon hij wel zo draaien, maar ze zeiden dat je met TwinMOS zelfs nog harder kan.

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook wel eens last van. Na een klik op OK sluit het programma af, en klaar...

Vreemd gewoon. Ik heb dit probleem zelf al gehad met:

Athlon 1400, VIA chipset, Infineon geheugen, 512 MB SDRAM
Intel P4, Intel i845, Corsair XMS 3200, 512 MB DDR333
Intel dual Xeon, Intel i875, Corsair XMS 3200, 1024 MB DDR400 (huidige machine)

MemTest86(+) runt hier úren, en zelfs hele dagen al zijn beschikbare tests, zonder fouten aan te geven. Burn-in programma's runnen ook uren aan één stuk zonder fouten.

Mijn PC's zijn nooit overgeklokt.

Het ligt zeer waarschijnlijk niet aan je hardware. Soms blijft dit probleem bij mij máánden weg, dan heb ik er opeens 3x op één dag last van. De laatste keer dat ik hier last van kreeg was pasgeleden met Mozilla 1.6 (nadat hij wekenlang goed gelopen had). Die heb ik vervangen door FireFox 0.8, en nu gaat weer alles goed.

Het is gewoon een vreemd geval, waarvoor ik ook nog geen oplossing heb gevonden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 17:27 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Krijg je dit met meerdere applicaties of alleen met het weergegeven programma (Norton AntiVirus). En clock zoals Microkid al voorstelt idd je pc eens naar normale snelheden terug, dat jij zogenaamd snel geheugen hebt zegt natuurlijk niks, je cpu loopt namelijk ook te snel (en misschien wel meer).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je reacties.

@FirePower, Dus ik ben niet de enige, maar jij hebt je pc's niet overgelcockt ? Zo niet dan ligt het toch niet daaraan.

@ Abbadon, ik bedoel niet van dat ik snel geheugen heb, maar m'n cpu heeft altijd al op deze snelheid gelopen, alleen met dit nieuwe geheugen heb ik daar problemen mee gekregen.

Maar ik zal m'n standaard snelheid terug clocken, en dan ff testen of ik die fouten weer krijg.

Edit: Ik krijg van explorer.exe soms ook die foutmelding.

Btw ik kan moeilijk kijken of ik nog steeds van die fouten krijg, omdat dat soms heel lang duurd. etc. Maar hij is weer terug geclockt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 17:51 ]

Pagina: 1