Als ik me aanmeld op msn ( 6.1 ) en ik wil een gesprek beginnen met een contactpersoon geeft msn aan dat dit niet kan en dat ik het later maar weer moet proberen. Heb MSN al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar nog niks mee bereikt !! Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn ??
Verwijderd
mss heb je een firewall aan staan die alle verkeer blokt? en dan meer bepaald op de poorten die msn gebruikt?
installeer anders eens een oudere versie van msn, mss gaat het dan wel? dan kanje zeker weten of het nu aan de nieuwe msn ligt, of aan de verbinding...
suc6
installeer anders eens een oudere versie van msn, mss gaat het dan wel? dan kanje zeker weten of het nu aan de nieuwe msn ligt, of aan de verbinding...
suc6
Een oude MSN doet wel, maar ik wil gewoon graag 6.1 erop hebben
Hoe kan ik dat met die Firewall oplossen ?? Ik heb volgens mij wel de firewall uitstaan !!
Hoe kan ik dat met die Firewall oplossen ?? Ik heb volgens mij wel de firewall uitstaan !!
Ik heb dat wel eens 1 keer in de maand dan kan ik die zelfde dag een paar uurtjes later weer msn'n ...
dus is dat alleen van vandaag dat je het hebt en op nieuw heb geinstalleerd of over meerdere dagen?
dus is dat alleen van vandaag dat je het hebt en op nieuw heb geinstalleerd of over meerdere dagen?
Ik heb ditzelfde probleem gehad.
Als ik dan iets zei, kwam elke keer keihard terug "kan het bericht niet verzenden aan de contactpersoon".
Is een paar dagen zo geweest, en toen geen problemen meer.
Dat van dat geen verbinding kunnen maken met contactpersonen was alleen bij bepaalde mensen. Hen uit mijn lijst verwijderen en dan weer toevoegen verhielp het probleem vaak
Als ik dan iets zei, kwam elke keer keihard terug "kan het bericht niet verzenden aan de contactpersoon".
Is een paar dagen zo geweest, en toen geen problemen meer.
Dat van dat geen verbinding kunnen maken met contactpersonen was alleen bij bepaalde mensen. Hen uit mijn lijst verwijderen en dan weer toevoegen verhielp het probleem vaak
Ik heb het sinds een paar minuten, vanmiddag deed alles nog perfect.
Maar het vage er nog van is : ik kan niet eens een nieuw venster met een contactpersoon openen !! Eer komt dan al meteen een bericht ( dus niet in een venster ) dat hij geen contact kan maken met dat contactpersoon en dat ik het later maar weer moet proberen. Ik kan dus ook gewoon NIKS typen !!
Heel vaag
Maar het vage er nog van is : ik kan niet eens een nieuw venster met een contactpersoon openen !! Eer komt dan al meteen een bericht ( dus niet in een venster ) dat hij geen contact kan maken met dat contactpersoon en dat ik het later maar weer moet proberen. Ik kan dus ook gewoon NIKS typen !!
Heel vaag
Messenger plus geinstalleerd?
Zo ja, deinstalleer die dan.
Zo ja, deinstalleer die dan.
Je moet niet accepten met sponsor maar de handmatige installatie doen zonder sponsor
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je zou eens een andere MSN server kunnen proberen. Dit kun je doen met het progje dat hier staat: http://kaonet.net/page.php?id=15
Zo kun je gewoon MSN plus blijven gebruiken
Zo kun je gewoon MSN plus blijven gebruiken
Onzin....je kunt bij het installen kiezen om dat niet te installeren
[ Voor 40% gewijzigd door MrX_Cuci op 17-03-2004 18:24 ]
Ik denk dat dit probleem eerder komt door je poging Hand-writing te installeren dan door een fout van msn plus.. of zit ik er nu ver naast?
Ik heb dit nu ook zeer irritant
Zal msn plus eens de installen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeee op 17-03-2004 18:22 ]
je zit er hier helemaal niks naast ( denk ik) dit is een bekend verschijnsel van de plugin en ook al eens langs geweest. Dit was op te lossen door de InkRedist.zip te installeren die bij de handwriting plugin zit. ( De manual zegt dat dit niet nodig is op xp maar doe het toch maar eens)yojordi schreef op 17 maart 2004 @ 18:18:
Ik denk dat dit probeer eerder komt door je poging Hand-writing te installeren dan door een fout van msn plus.. of zit ik er nu ver naast?
No worries m8
Pagina: 1