Toon posts:

[ALG] Database woordenboek op internet plaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een financieel woordenboek (NE-EN) gekocht op cd-rom. Nu heb ik deze vaak nodig op verschillende computers en ik heb eigenlijk geen zin om het programma'tje op elke computer te installeren.

Is het mogelijk om de inhoud van dit progje te 'ontleden' en in een database op internet te plaatsen?

Deze files staan onder de program files directory
:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/henkliewes/finman.jpg

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:04

ripexx

bibs

Het is vast wel te ontleden, het is alleen de vraag hoeveel tijd je erin zou willen steken. Verder denk ik niet dat dit soort dingen echt wenselijk zijn op GoT maar dat is voor de modjes. Het is namelijk hacken/cracken/reverse engineren.. Verder zit er ook nogal wat copyright op enzo.

Oja ik denk dat je woorden in Woorden.tps staan, dus ga eens kijken met bjvoorbeeld een texteditor... wie weet. ;)

buit is binnen sukkel

Verwijderd

Topicstarter
ripexx schreef op 17 maart 2004 @ 15:24:
Het is vast wel te ontleden, het is alleen de vraag hoeveel tijd je erin zou willen steken. Verder denk ik niet dat dit soort dingen echt wenselijk zijn op GoT maar dat is voor de modjes. Het is namelijk hacken/cracken/reverse engineren.. Verder zit er ook nogal wat copyright op enzo.

Oja ik denk dat je woorden in Woorden.tps staan, dus ga eens kijken met bjvoorbeeld een texteditor... wie weet. ;)
(c) zou dan idd een probleem worden. nouja

woorden.tps staan heeeeeeeel veel !@#$%^&*tekens in :P

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
ripexx schreef op 17 maart 2004 @ 15:24:
Ik vermoed dat het andere bestand termfin.wse meer informatie bevat... Weet niet precies wat er in welke bestanden staat, maar ik vermoed dat het complete woordenboek in ieder geval in het grootste bestand staat...

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Reverse engineering is hetgeen jij wilt doen, en dat laten we hier niet toe. Het is nl. illegaal.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.