mag mijn post?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30
Omdat ik toch erg twijfel, vraag ik het eerst even:
bonzz.netninja in "Battlefield Vietnam" en ik zou eigenlijk wel eens duidelijkehid hebben waar de "lijn" ligt van wat mag en wat niet

[ Voor 32% gewijzigd door bonzz.netninja op 17-03-2004 15:03 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Illegale meuk = fout,
gekochte meuk = goed.
En dingen als 'ik heb het gekocht, en m'n crack is brak', dat lijkt me helemaal een no-brainer ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
mm, owkee, als je het zo stelt ;) Dan mag mijn post dus niet, en edit

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een tip voor de volgende keer: mail/ICQ gewoon de subforum-mod hierover. Zulk "haal maar weg als het niet mag" mentialiteit kan de poster weleens een OW opleveren namelijk :) Zie ook het Policy gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/]: Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemde opmerking, aangezien hij alleen vraagt of het mag, hij een antwoord krijgt, en netjes zelf zijn post weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 20:45:
Beetje vreemde opmerking, aangezien hij alleen vraagt of het mag, hij een antwoord krijgt, en netjes zelf zijn post weghaalt.
Dan ben je dus eigenlijk al te laat, dus zo vreemd is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik las "haal maar weg" als "laat de mod aan wie het gevraagd werd het maar weghalen". Het is inderdaad niet zo handig om eerst te posten en dan te vragen of het mag. Maar goed, dat lijkt me zo logisch, dat is niet alleen hier zo, denk ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
het was idd allemaal niet zo handig, maar een leermoment geweest. De volgorde was ook niet goed, maar ik twijfelde nogal na het posten. Vandaar, maar ahwell. No harm done ;) (behalve dan vervuiling van de db)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 20:45:
D'r zijn vast meer mensen die hier meelezen I guess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

moto-moi schreef op 17 maart 2004 @ 15:05:
Illegale meuk = fout,
gekochte meuk = goed.
En dingen als 'ik heb het gekocht, en m'n crack is brak', dat lijkt me helemaal een no-brainer ;)
En gezeur over niet werkende beta's als de game nog niet op de markt is, wordt dat wel gewaardeerd?

Vragen waar deze te verkrijgen is niet of course, maar hulp zoeken bij het werkbaar krijgen van deze, hoe zit het daarmee?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
MrJ schreef op 18 maart 2004 @ 15:12:
[...]

En gezeur over niet werkende beta's als de game nog niet op de markt is, wordt dat wel gewaardeerd?

Vragen waar deze te verkrijgen is niet of course, maar hulp zoeken bij het werkbaar krijgen van deze, hoe zit het daarmee?
Daar staat onder andere een stukje over in de SPV FAQ: The Will in "Lees dit voor je een topic opent/een rep..." :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Waarom wordt het dan wel (oogluikend) toegestaan?

Via topicreport modjes erop wijzen heeft niets opgeleverd. Zelf er wat van zeggen is ook niet gewenst.

Raar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik ben geen modje, dus daar kan ik niks van zeggen, misschien dat je beter een SPV modje kan mailen/PM'en (MSN/ICQ/enzo ;)) om meer verduidelijking :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Dacht je een undercover modje was! :P

Anyway, ik had in dat topicreport al verzocht als ik er naast zat wat wel en wat niet mocht, of ik dan uitleg kon krijgen.

't Is geen halszaak dat ik graag direct uitleg wilt ofzo, maar 't viel gewoon op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 18 maart 2004 @ 16:05:
Dacht je een undercover modje was! :P

Anyway, ik had in dat topicreport al verzocht als ik er naast zat wat wel en wat niet mocht, of ik dan uitleg kon krijgen.

't Is geen halszaak dat ik graag direct uitleg wilt ofzo, maar 't viel gewoon op. :)
Ik heb je geprobeerd op MSN te bereiken, om te vragen om welke posts het precies ging... ik heb je niet online gezien. Ja, mailen had ook gekunt :)

In ieder geval /me gaat zo wat toevoegen aan het topic. Maar eerst: Zu hause :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, zal ik toch vaker op MSN moeten komen!

Iig tnx dat je contact zocht (serieus)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het er met Fuelke en White Dust over gehad. Het is helemaal terecht om op te merken dat we op sommige dingen niet ingrepen. De reden daarvoor? Ik weet het niet precies. Maar op een of andere manier was he,t denk ik, niet helemaal duidelijk wat wel en wat niet kon.

Daar waren we het er alle 3 helemaal over eens, dus hebben we omtrend alpha's/beta's een nieuwe policy opgesteld: We staan geen vragen over beta's meer toe. Bij gelekte beta's heb je geen recht om hulp, bij open beta's moet je zijn bij de developers.

De policy rond hulp bij warez / warez releases gaat ook iets veranderen, om het zo consistent te houden met de gelekte beta's (wat eigenlijk ook warez is). Daarover snel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Het concept "bij een open beta moet je bij de devvers zijn voor support" staat me eigenlijk een beetje tegen. Waarom zou je dan opeens bij de ontwikkelaars moeten zijn terwijl je bij een produkt waar je voor betaald hebt etc. opeens wel hier hulp moet gaan zoeken :?

In principe hoort de leverancier altijd support te leveren, maar omdat ze dat vaak niet doen/kunnen/traag zijn hebben we GoT, dat was het idee toch? 8)7

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp wat je bedoeld, maar het is juist de bedoeling van een open beta juist bedoeld is om fouten uit een spel te halen (al doen de meeste mensen het om een spel te previewen). Ik doelde in mijn vorige post ook de technische vragen.

Als je hier meldt dat je problemen hebt met een bepaalde hardware / driver combi (bijvoorbeeld), en niet bij de maker, dan kan het alsnog niet opgelost worden.

Waarschijnlijk zal er op het officiele forum / site van dat spel wel een lijstje met bugfixes / oplossingen staan. Dat kan in de topicstart altijd naar gelinked of simpelweg overgenomen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 23:23:
Ik heb het er met Fuelke en White Dust over gehad. Het is helemaal terecht om op te merken dat we op sommige dingen niet ingrepen. De reden daarvoor? Ik weet het niet precies. Maar op een of andere manier was he,t denk ik, niet helemaal duidelijk wat wel en wat niet kon.

Daar waren we het er alle 3 helemaal over eens, dus hebben we omtrend alpha's/beta's een nieuwe policy opgesteld: We staan geen vragen over beta's meer toe. Bij gelekte beta's heb je geen recht om hulp, bij open beta's moet je zijn bij de developers.

De policy rond hulp bij warez / warez releases gaat ook iets veranderen, om het zo consistent te houden met de gelekte beta's (wat eigenlijk ook warez is). Daarover snel meer :)
Mooi, hier kan ik me helemaal in vinden! :)

Pagina: 1