Toon posts:

dds.nl mail down?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al jaren gebruik ik behoorlijk tevreden m'n dds.nl mail account. Het lijkt echter alsof de laatste tijd de mailserver wel erg vaak dood is. Zelfs als je via telnet in probeert te loggen kijg je een login error.

Wat helemaal jammer is, is dat er geen 'werkzaamheden' pagina meer is op dds.nl -- in ieder geval niet 1 die up to date is (er is 1 werkzaamheden pagina, maar de laatste werkzaamheid staat op Juli :( ).

Hebben meer van jullie op dit ogenblik specifiek, en in het recente verleden in het algemeen, hier problemen mee?

Thanks.

Verwijderd

DDS ligt down ja. Tenminste kan ook geen meel ophalen, was vannacht al zo...

Tis weekend, alle meel komt maandag weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Bummer.

Da's het jammere van gratis email diensten; je kunt weinig gegrond klagen.

Verwijderd

Da's het jammere van gratis email diensten; je kunt weinig gegrond klagen.
Waarom zou ik klagen? Ze doen het goed, zal wel iets mis zijn. Tis geen UPC die altijd plat ligt... 1 moment geduld dus, ligt nog plat zie ik...

Verwijderd

en is nu up :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben verder ook heel tevreden met dds.nl (al jaaaaaren), het enige wat ik jammer vind is dat 'ie er de laatste tijd zo 'random' uit ligt en dat dat nergens (voor- of achteraf) wordt aangekondigd.

Meestal begint de storing (of upgrade -- we weten het niet), 's nachts Nederlandse tijd, en dan is het hier al ochtend. Ik zag dat je posting dat 'ie weer up was, om bijna 15:22 Nederlandse tijd was, dan is het hier al 22:22. Maarja, dat is mijn probleem, dan had ik hier maar niet moeten gaan wonen.

Ik ben in iedergeval weer blij dat ie 't weer doet!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik kan wel inloggen (via outlook dan), maar ik krijg geen mail.

Dat was gisteren ook al zo.

Tis dat ik geen "legaal" account heb ergens (tijdelijk op iemand anders), anders had ik lekker m'n provider mailadres gebruikt.

DDS heb ik al jaren als backup...loopt best wel goed.
Alleen af en toe down, wanneer je het het minst kan gebruiken.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb al vanaf het allereerste begin een mailadres bij DDS, en heb er nooit probs. mee gehad totdat ze die nieuwe pagina hebben ingevoerd. Nu is alles zwaar kut...

Ik moet bijv. altijd 3x mijn inlognaam + ww geven voordat ik erop kan :?

20*350ZO45°

Pagina: 1