is er ook software die 1 foto op meerdere pagina's kan printen? dit moet echt een programma zijn waarmee je alles kan instellen op dat gebied. het enige wat ik heb gevonden is http://homokaasu.org/rasterbator/ maar die maakt de foto's zwart wit.
Verwijderd
IN paint shop pro zit een optie "print multiple images". Met een aantal functies als snap to grid en draaien een schalen van de foto's.
Wat bedoel je met "alles instellen op dat gebied" precies?
ik heb het al geprobeerd maar daarmee is het echt heel moeilijk om de foto op de juiste plek te krijgen en daarmee precies te bepalen hoeveel a4tjes de foto nodig heeft. en dat bedoel ik eigenlijk ook met instellen.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:57:
IN paint shop pro zit een optie "print multiple images". Met een aantal functies als snap to grid en draaien een schalen van de foto's.
met excel kun je ook bijvoorbeeld foto's over meerdere a4-tjes verdelen. Je houdt wel een witte rand,maar das weer handig als ze weer aan elkaar wil gaan plakken. Verder kan je ook aangeven over hoeveel velletjes papier je ze wil verdelen, is dat wat je zoekt?
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen