Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:52
Ik ga overstappen van abonnement van kpn naar orange en nu mag ik een telefoon gaat uitzoeken. Maar de grote vraag is welke. ik heb allebei de topics helemaal doorgelezen maar ik twijfel nog steeds! Het gaat dus om de volgende 2 telefoons.

1. Siemens SX1
2. SPV E200

kunnen jullie mij helpen in mijn moeilijke overweging. ik neig zelf ietsie naar de siemens maar ik ben te beinvloeden. ik hoor graag een paar voor en nadelen van de gebruikers van deze 2 modellen.

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:52
Niemand die mij gaat helpen bij mijn keuze..

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 22:16
kijk en vergelijk op verschillende sites met wat ze kunnen. www.nieuwemobiel.nl en ga naar een winkel om ze in het eht te zien.
jij ben tenslotte diegene die een keus zou moeten maken.
Persoonlijk ging ik voor de sx1, maar die had vele bugs en draaide op symbian os 6 en ik wilde graag het nieuwste.
SPV-200 draait op 2003 versie, maar ik vond het nogal een lompe telefoon.
Uiteinlijk heb ik een SEt630 gekozen lekker klein en ik heb nog een p800 liggen en die wordt vervangen door een hp 4150. Persoonlik na het een en ander geprobeert te hebben. een gsm is een gsm en daarmee bel ik en doe ik simpele spelletjes op. Scherm is gewoon te kleine voor andere dingen. en met grotere scherm past het niet in je broek. Dus ik hou het gescheiden met BT verbinding