Toon posts:

ip adres vinden van iemand anders zen pc

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik zou graag weten, hoe je een ip adress van iemand anders zen computer kunt opsporen. ik heb al overal gezocht maar vindt niks, kem al geprobeerd van dit via msn te doen ofzo, maar vindt hier geen programma voor. toch nie voor de 6. versie
kan iemand me helpen?
alvast bedankt!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gewoon aan die ander z'n ip-adres vragen? Wat wil je met dat IP doen dan?
Als het gaat om iemand die jou lastig valt, zou je mogelijk wat info uit de logfiles van je firewall (zoals zone alarm) kunnen halen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag het ze? Wijs ze op www.whatismyip.com of www.watismijnip.nl als het om een n00b gaat.

Anders kan je met netstat kijken als je op het moment een verbinding met ze hebt, kan je idd bijv. naar je firewall kijken, iets als je TCPview. Of je kunt in de mailheaders kijken als je mail van ze krijgt, etc. etc.

Maar omdat hier op GoT al heel veel over is gezegd, o.a. te zien door [search=IP achterhalen], sluit ik dit topic. Bij het overal zoeken zou ik ook GoT meenemen ;)
Maar mijn eerste suggestie is eigenlijk net zo makkelijk, als je geen kwade bedoelingen hebt natuurlijk.

Eventueel kan je een nieuw topic openen in Software Algemeen, maar check dan eerst nog even wat oplossingen die al bestaan. Zie ook FAQ Forumgedrag + relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif). Have fun :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.