Toon posts:

Flash Preload Animation

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik ben een intro aan't maken voor me page, hierbij
wilde ik voor het laden van de gehele intro, een glas
laten vollopen .. en dus stel de film is voor 35%
geladen moet het glas ook voor 35% vol zijn ..
kan iemand me helpen met de coding?

Grtz.

Frank

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Hoi, ga je eens in Flash verdiepen want we zijn hier niet van de 0800-123helpfb2003 helpdesk. Er is genoeg te vinden over preloaders.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

zoek 1 minuut op google en je hebt zo 1001 preloaders voor flash... lees de faq misschien ook eens door, je kunt mij niet wijsmaken dat je al gezocht hebt :) (ooit gehoord van layers? masking etc..)

Verwijderd

Topicstarter
ja jongens .. das wel makkelijk, ik heb misschien 3 keer iets gevraagd hier waar ik niet helemaal uit kwam en dan krijg ik het antwoord dat ik me er maar zelf in moet verdiepen.

Ik heb natuurlijk ervaring met flash en een preloader heb ik nog sneller gevonden dan menige user hier, maar ik zoek een preloader die is afgestemd op een animatie. kan me daar iemand mee helpen?

F.

Verwijderd

nogmaals: als je een beetje zoekt kom je er zo op... ik zal dalijk wel even een edit erin gooien met zoekresultaten.

zoals beloofd: http://www.absolutecross.com/tutorials/flash/preloader/

was dat nou zo moeilijk? je pakt google, zoekt op flash preloader en de 3e is er al eentje...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 13:48 ]

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Alstu: Flashkit.com

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als jij het wel vind zo ik erg op prijs stellen .. :+

----
ow hey dank je he :Z

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 13:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:48:
Nou als jij het wel vind zo ik erg op prijs stellen .. :+
Ik ga maar niet in op de intellectuele capaciteiten van iemand die dit niet binnen 5 min. vindt :+ :D

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het zijn allemaal scripts waar een balk via een script word gevult .. en niet een movie die aangeeft hoeveel is geladen van het totaal

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:53:
ja maar het zijn allemaal scripts waar een balk via een script word gevult .. en niet een movie die aangeeft hoeveel is geladen van het totaal
pfff... moet je echt alles voorgekauwd hebben? in de tutorial die ik eerder aangaf (klik) word er een balk gevult en worden ook de aantallen gegeven van gelade bytes etc. Het enigste dat je dus hoeft te doen is ipv een balk een glas te maken, en de masking van onder naar boven laten gaan.... Wat is het probleem nu nog? En de balk vult wel degelijk t.a.v. hoeveel procent er geladen is btw

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 13:57 ]

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Misschien kun je een movieclip (met daarin een animatie van golvend water) achter een mask omhoog laten moven per procent? echt dit is niet zo moeilijk als je denkt hoor.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:53:
Heb je überhaubt wel de (verschillende!) links/voorbeelden gekeken die ik je gaf?? :?
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:55:
[...]

Wat is het probleem nu nog?
Probleem is dat ie zelf moeite moet doen :+

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
ok, http://www.absolutecross.com/tutorials/flash/preloader/ ik had die post niet gezien .. misschien kan ik er iets mee.

hoie he jongens ;)

Verwijderd

Topicstarter
Scipionyx schreef op 17 maart 2004 @ 14:00:
[...]

Heb je überhaubt wel de (verschillende!) links/voorbeelden gekeken die ik je gaf?? :?

[...]

Probleem is dat ie zelf moeite moet doen :+
als ik ook zown cybernerd als jou was had ik er wat op gezegd .. hahahahaha

Verwijderd

Dit zegt ook al heel wat... Probeer ook eens anderen te helpen ipv al jou vragen hier neer te dumpen (zonder er eerst zelf naar gekeken te hebben!)

edit:
Als ik ook zown cybernerd als jou was had ik er wat op gezegd .. hahahahaha??? Dit lijkt me nog een redelijke insult ook? Gebruik eerst eens je hersens voor je hier om hulp gaat vragen en vervolgens iedereen afkraakt die dit probeerd te bieden...

/me Sorry, maar ik moest het even kwijt :9

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 14:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja als ik iets tegenkom waar ik ook veel verstand van heb dan zal ik zeker helpen hoor. maar jullie zijn hier altijd zo cocky vind ik. maar bedankt nog van die link .. ik had zelf met google niks gevonden. :>

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Wat loop je nou te zeiken :? Je startpost getuigt in geen enkele zin van enige moeite die je zelf in het vinden van een oplossing zou hebben gestoken en dan van ons kant-en-klare oplossingen verwachten? Ga je moeder pesten...

edit
O wacht even gezien je posthistory is je reactie helemaal niet gek.

[ Voor 16% gewijzigd door Willem op 17-03-2004 14:10 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:06:
maar jullie zijn hier altijd zo cocky vind ik
correctie: mensen posten hier meestal aleen echte problemen die ze zelf niet op kunnen lossen, waardoor ze blijkbaar dus buiten jou capaciteiten vallen :P

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Ja, dahaaag :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.