Waar kan ik deze kopen?????????? Ik zoek hem al een tijdje maar is nergens te krijgen. Ik dacht 'm bij alternate gevonden te hebben maar dat was een foutje van ze. Iemand een Idee ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
www.comptechworld.nl en www.sww.nl en www.alternate.nl zeggen allemaal dat hij eind december moet binnenkomen. Ik ben ook al een tijd aan het wachten
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ben 2 weken geleden ook al voor niks op en neer naar ridderkerk gereden omdat ze mij telefonisch gemeld hadden dat ze zowel de ddr en sdr op voorraad zouden hebben.(210 km)
arghhhhh%$@#&*
arghhhhh%$@#&*
Ik had 'm besteld bij Alternate maar ze hadden de gewone geleverd. Nu moet ik 'm weer terug sturen (wat een klotezooi) en weer wachten tot ik een ons weeg........